Gjest Ikke kjent der Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tenkte kanskje leie et hus der i slutten av juli. Skal ha med ei jente på 8 år, og vi foreldre. Finnes det noe spennende å gjøre der for barn? Erfaringer eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vi var i nærheten av Alicante i fjor med barn. Vi gjorde ikke så mye annet enn å være på stranden eller i bassenget. Vi skal tilbake igjen og ungene gler seg storligen. Vi reiste til Elx, litt inn i landet. Det er en koselig by, med bla skomuseum, arkeologisk museum, palme museum osv. Ungene har bestemt at vi skal tilbake dit. Borgen/slottet i Alicante står på 9 åringen ønskeliste. Alle vil vi gjenoopppleve en tur til Tabarca ( ei øy med nydelig badestrand) Og vi har planlagt tur til Benidorm og fornøyelsesestedet Terra Mitica. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 I selve Alicante vet jeg ikke om mye. Du har borgen, med mange fine planter og en flott utsikt, barna mine synes det er gøy. Eller å rusle langs havnen og se på båtene, der er det også en lekeplass. I Benidorm, tre kvarters kjøring nordover, er det smekkfullt med diverse opplevelsesland. I fornøyelsesparken Terra Mitica kan man fint tilbringe en hel dag, fra de åpner til de stenger. Det er også dyreparker der, og badeland. Rett nord for Alicante, og litt innover i landet (Busot), er det en flott dryppstenshule. Utenfor Santa Pola, litt sør for Alicante, er det også noen dyreparklignende greier, jeg har ikke vært der så jeg vet ikke om det er å anbefale. I saltsjøene i Santa Pola kan man se flamingoflokker. Dere kan også ta båten fra Santa Pola til øya Tabarca. Øya i seg selv er ikke så veldig spennende, men det er litt friskere på de varmeste dagene, og båten har glassbunn så man kan se på fiskene rett før den legger til kai. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Alicante og mange andre kystbyer har de to mest spennende ting mine barn vet: En fin strand og en stor borg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.