Gå til innhold

Menn med skjegg - idiotisk spørsmål!

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg helt grønn
Skrevet

Har nå vært ute med en fyr en del ganger, og han er veldig hyggelig og alt sånn.. Men så er det det, at når vi har vært ute, har vi avsluttet kvelden med litt klining..;) Og da har jeg merket jeg av og til har blitt sår på haka, fordi han har litt skjeggstubber. Og nå i går blei det litt mer enn bare litt klining og i dag har jeg blemmer og alt!! Gjør skikkelig vondt! Er det bare meg som ikke har vært ute med en skikkelig mann før eller er dette normalt? Og tror dere jeg blir vant til det etterhvert? Det er jo veldig fint mens det står på, men vil ikke oppleve dette hver dag heller! Konstant med blemmer? nei takk! Da tror jeg jeg heller må revurdere dette her! (nå høres jeg veldig overfaltisk ut, klar over det, men det gjør vondt!)

Skrevet

Nå måtte jeg le, beklager :) Jeg tror at enten så må han barbere seg, eller dere finner en annen klinestilling som ikke sliter på haken din. De periodene min mann hadde skjegg så var klining ikke fullt så intenst som ellers. Smør deg godt.

Gjest minnah
Skrevet

Nå må jeg også stille et idiotisk spm, du skrev det ble mer enn klining - betyr det at blemmene befinner seg der nede..? Bare lurer.. :-P

Jeg blir også litt øm i fjeset når samboer ikke har barbert seg på noen dager, da må jeg si fra. Han kjenner det jo ikke selv ;-)

Gjest er jeg helt grønn
Skrevet

Nå måtte jeg le, beklager :) Jeg tror at enten så må han barbere seg, eller dere finner en annen klinestilling som ikke sliter på haken din. De periodene min mann hadde skjegg så var klining ikke fullt så intenst som ellers. Smør deg godt.

hehe, ja, du har all grunn til å le - ler litt selv jeg..;) Det er jo egentilg ganske tragisk.. Er vel ikke så aktuelt å kreve at en fyr jeg dater skal begynne å barbere seg for min del (eller legge ut til han om at jeg får blemmer etter at vi har klina.. VIl jo helst at han skal holde ut med meg..) så jeg får vel bare diskret prøve å finne en annen klinestilling, da, ja..;)

Gjest get used to it
Skrevet

Jeg har datet en fyr med skjegg og det er som du sier. Man blir sår, både her og der.

Skrevet

*knise* ;0)

Er ikke behaglig å rå kline med en som har lange skjeggstubber..Men det er jo så sexy med litt stubber også..

Gjest get used to it
Skrevet

*knise* ;0)

Er ikke behaglig å rå kline med en som har lange skjeggstubber..Men det er jo så sexy med litt stubber også..

Klining er nå en sak, men når skjegget er på vei mot sørligere breddegrader blir det enda verre!

Skrevet

Menn skal ha litt 3-dagers skjegg vet du. Dere skal kjenne at dere har hatt en mann:-) Vi skal ikke være glatte femikladder:-)

Du får be han bruke tunga og leppene mer enn hele ansiktet når han drar til sydligere breddegrader:-)

Skrevet

Klining er nå en sak, men når skjegget er på vei mot sørligere breddegrader blir det enda verre!

He, he, sant nok!

Litt pirrende og da ;0)

Gjest Skjønner det veldig godt
Skrevet

Det er ikke et så idiotisk spørsmål det nei, for det er ille hvis du har det problemet.

Jeg vet ikke hva det kommer av, min teori er hårtype.

Jeg har ikke store erfaringen med skjegg for jeg liker det egentlig ikke, men var for noen år siden med en type med litt skjegg og da hadde jeg det sånn som du forteller. Jeg ble alt fra rød og sår til flasset og tørr i huden rundt kinn og hake.

Ikke stas i det hele tatt.

Min nåværende har også litt skjegg men med ham merker jeg ingen ting. Blir aldri rød eller irritert i huden.

Så enten er det min hud som har forandret seg eller så er det hårtype, er som sakt min teori.

Skjønner godt at du vurderer å bryte. Det er helt forferdelig at det er en slik liten "bagatell" som er grunnen til brudd, men samtidig så er denne bagatellen slettes ikke liten når vi har det problemet du skisserer.

Skrevet

Hei.

Jeg husker da jeg ble sammen med mannen min,da ble ejg også rød og litt sår på haken.

Men etter en stund så ble huden min vant med det.

Får håpe at din hud også blir vant med det.

Ikke gi opp kjærligheten bare for det.

Lykke til.

Skrevet

Menn må jo lære å tenke og ta hensyn, men de trenger kansekj et tips. Som andre har sagt: klinestilling...

Husker en mann jeg ikke bare fikk sår hake av, men kviser også. Det var vel litt matrester og slikt.... uhæ!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...