Gå til innhold

FU:hva gjør din partner i skrivende stund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for morro skyld og galskap, så lurer jeg på hva din bedre halvdel gjør nå når du leser dette :)

Min er på båt tur med en gjeng kamerater nå, og det regner. Sikkert koselig under kalesjen :)

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

32

• mariaflyfly

7

• Glimtipper

7

• Kåre Kruttlapp

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spiller dataspill. Og snakker så mye at jeg mister hele design-showet på TV... ;)

Gjest minnah
Skrevet

Han fikk bikke seg litt nedpå mens eldstemann ser barneTV og yngste har spist kveldsmat. Pappa har stått på i hele dag med å harve opp hagen (!) og kjøpe og bære materialer til terrasse.. Så han er sliten nå stakkar. Skal få sove en liten stund til. :-)

Skrevet

Spiller dataspill. Og snakker så mye at jeg mister hele design-showet på TV... ;)

Han lager middag til oss :)

Gjest minnah
Skrevet

Det skal mannen her også - når han har sovet ferdig ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Han er en tur på toalettet.

;)

Det er min også ;)

Skrevet

hehe, og du både prater, ser tv og doler samtidig :)

Skrevet

Heldig du er da :)

Skrevet

Han fikk bikke seg litt nedpå mens eldstemann ser barneTV og yngste har spist kveldsmat. Pappa har stått på i hele dag med å harve opp hagen (!) og kjøpe og bære materialer til terrasse.. Så han er sliten nå stakkar. Skal få sove en liten stund til. :-)

En velfortjent hvil da :)

Skrevet

Det er min også ;)

Men nå har han stukket over på lokalpuben for å få med seg Rosenborgkampen, og jeg skal glo på en episode med Gordon Ramsay og sove en halvtime før jeg skal kutte opp grønnsaker til middag og ta meg et glass vin. :)

Skrevet

hehe, og du både prater, ser tv og doler samtidig :)

Ja, ellers kjeder jeg meg ;)

Skrevet

Det skal mannen her også - når han har sovet ferdig ;-)

Høres bra ut :) Nyt kvelden sammen :)

Skrevet

Men nå har han stukket over på lokalpuben for å få med seg Rosenborgkampen, og jeg skal glo på en episode med Gordon Ramsay og sove en halvtime før jeg skal kutte opp grønnsaker til middag og ta meg et glass vin. :)

Hvor kan jeg se Gordon Ramsey i kveld?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Min "usynlige" partner lager et gourmet måltid her og vi drikker god rødvin og spiller gamle "svisker" på sourround anlegget."ler"

Har tatt ut den ene motoren på båten i dag og den demonteres imorgen! Ny dørk skal skuta få og en ordentlig oppgradering innvendig!

Er så "herlig" med vår og saltvann i "lufta". Får jeg utbringe en ørliten skål til alle DOLère!!

AneM1365380603
Skrevet

Ahhh, vin :) Det blir det her også om en stund. Nå sitter forresten min kjære og mumser lørdagsgodteri sammen med ungene ;)

Skrevet

Hvor kan jeg se Gordon Ramsey i kveld?

Her. ;) Kjæresten min har lasta ned flere sesonger til meg. :)

Skrevet

Her. ;) Kjæresten min har lasta ned flere sesonger til meg. :)

Oh :(

Kan jeg komme på besøk? Jeg har en fem-liters kartong med vin :D

Skrevet

Oh :(

Kan jeg komme på besøk? Jeg har en fem-liters kartong med vin :D

Jeg er ikke i min hjemby, men i kjærestens! ;) Men jeg har et par sesonger av Ramsey's kitchen nightmares brent på dvd som du kan få overta. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...