Gå til innhold

FU:hva gjør din partner i skrivende stund?

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

32

• mariaflyfly

7

• Glimtipper

7

• Kåre Kruttlapp

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er ikke i min hjemby, men i kjærestens! ;) Men jeg har et par sesonger av Ramsey's kitchen nightmares brent på dvd som du kan få overta. :)

Hehe, jeg vet ikke en gang hvor du vanligvis bor :)

Hvilken sesong sendte de på TV sist?

Skrevet

Min "usynlige" partner lager et gourmet måltid her og vi drikker god rødvin og spiller gamle "svisker" på sourround anlegget."ler"

Har tatt ut den ene motoren på båten i dag og den demonteres imorgen! Ny dørk skal skuta få og en ordentlig oppgradering innvendig!

Er så "herlig" med vår og saltvann i "lufta". Får jeg utbringe en ørliten skål til alle DOLère!!

Skål ja, det er jammen godt med våren :) (cola her) Fantasi er fint å ha, lov å drømme vettu ;) Kan forestille meg en flott båt til slutt ja, og det fortjener du å ha. Har du noen gang vært i blindleia mellom Kristiansand og Risør?

Skrevet

Hehe, jeg vet ikke en gang hvor du vanligvis bor :)

Hvilken sesong sendte de på TV sist?

Det er jeg usikker på. Lurer på om det var sesong 1, og så har jeg 3 sesonger til på dvd.

Jeg bor i samma by'n som deg til vanlig (hvis jeg ikke husker helt feil ang hvor du befinner deg, da!)

:)

Skrevet

Mannen min gir dyra våre mat.

Så flott. Jeg kjøpte lørdagsgodt tilogmed til katten i dag :) En liten boks med kattemat, han får for det meste tørrfor og setter veldig pris på noe ekstra godt iblant hehe

Skrevet

Akkurat nå ligger han på sofaen, spiser lørdagsgodt og prater i telefonen med sin mor :-)

Han har vært på jobb i dag, mens jeg bare har surret rundt her hjemme uten å gjøre noe fornuftig i det hele tatt!

Skrevet

Det er jeg usikker på. Lurer på om det var sesong 1, og så har jeg 3 sesonger til på dvd.

Jeg bor i samma by'n som deg til vanlig (hvis jeg ikke husker helt feil ang hvor du befinner deg, da!)

:)

Det tror jeg stemmer :)

Jeg vil veldig gjerne ha noen sesonger med Gordon. Elsker programmene hans :)

Skrevet

Aner ikke. For noen timer siden mekket han traktor, hva han gjør nå vet jeg ikke for jeg er hjemme hos meg og han er hjemme hos seg. :o)

Skrevet

Det tror jeg stemmer :)

Jeg vil veldig gjerne ha noen sesonger med Gordon. Elsker programmene hans :)

Det gjør vi også. :) Skal bare se ferdig den siste sesongen, så kan du få overta dem. :)

Skrevet

Akkurat nå ligger han på sofaen, spiser lørdagsgodt og prater i telefonen med sin mor :-)

Han har vært på jobb i dag, mens jeg bare har surret rundt her hjemme uten å gjøre noe fornuftig i det hele tatt!

Å det er jo såå hærlig når de kan kose seg :)

Skrevet

Aner ikke. For noen timer siden mekket han traktor, hva han gjør nå vet jeg ikke for jeg er hjemme hos meg og han er hjemme hos seg. :o)

Ingen date/treff i kveld altså?

Skrevet

hehe, og du både prater, ser tv og doler samtidig :)

*hehe* Det hender vi multitasker vi også - sitter med hver vår laptop og suller på nettet, ser på tv og skravler samtidig - og mumser godis! Kooooos! :o)

Skrevet

Det gjør vi også. :) Skal bare se ferdig den siste sesongen, så kan du få overta dem. :)

Kuult :)

Legg igjen en melding på meldinger når de er ledige :)

Skrevet

Ingen date/treff i kveld altså?

Nah, i kveld er det date med meg selv etter ungene er i seng. Har lovt dem å se Mio min Mio på dvd, men da må de komme inn snart.

Skrevet

Han sitter og venter på at pcen skal slå seg på. Vet ikke hva han skal gjøre på den nå, surfe, se på film/tv-serie eller spille spill.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sambo sitter rett ovenfor meg og jobber på sin pc.

Gjest minnah
Skrevet

Min "usynlige" partner lager et gourmet måltid her og vi drikker god rødvin og spiller gamle "svisker" på sourround anlegget."ler"

Har tatt ut den ene motoren på båten i dag og den demonteres imorgen! Ny dørk skal skuta få og en ordentlig oppgradering innvendig!

Er så "herlig" med vår og saltvann i "lufta". Får jeg utbringe en ørliten skål til alle DOLère!!

Herlig innlegg :o) Og det minnet meg på at jeg må stikke på kjøkkenet og sprette kveldens rødvin - nå med det samme!

Gjest pellarguri
Skrevet

Så flott. Jeg kjøpte lørdagsgodt tilogmed til katten i dag :) En liten boks med kattemat, han får for det meste tørrfor og setter veldig pris på noe ekstra godt iblant hehe

:-)

Jeg også steller ekstra mye med pus i helgen.

Men så elsker jeg den lille pelsdotten veldig høyt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...