Gå til innhold

FU:hva gjør din partner i skrivende stund?

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

32

• mariaflyfly

7

• Glimtipper

7

• Kåre Kruttlapp

7

Mest aktive i denne tråden

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Skål ja, det er jammen godt med våren :) (cola her) Fantasi er fint å ha, lov å drømme vettu ;) Kan forestille meg en flott båt til slutt ja, og det fortjener du å ha. Har du noen gang vært i blindleia mellom Kristiansand og Risør?

Yepp der har jeg vært! Sørlandskysten er et "eldorado" av laguner og deilige små øyer! Fantastisk!! Ubeskrivelig egentlig!

Skrevet

Bra å fiske i regn :0)

Snaxy sover søtt...Skal på natta!

Skrevet

Yepp der har jeg vært! Sørlandskysten er et "eldorado" av laguner og deilige små øyer! Fantastisk!! Ubeskrivelig egentlig!

Ja er helt enig. Petter Stordalen har en gang sagt at blindleia på sørlandet er verdens vakreste sted :)

Skrevet

Han sitter og venter på at pcen skal slå seg på. Vet ikke hva han skal gjøre på den nå, surfe, se på film/tv-serie eller spille spill.

Det er et hav av muligheter med pc ja. Det blir ofte slik her også, og hadde nok vært det om han var hjemme i kveld.

Skrevet

Dusjer!

Ja, det er jo "godtedag" hehe

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1209229469' post='3860748]

Sambo sitter rett ovenfor meg og jobber på sin pc.

Det hørtes jo trivelig ut, altså ved samme bord :)

Skrevet

Han ser på Rosenborgkamp...

Ok, da hadde jeg også sittet på dol :)

Skrevet

Bra å fiske i regn :0)

Snaxy sover søtt...Skal på natta!

Vel, det er nok en viss fare for at de fisker fra brygga ved puben etterhvert hehe.

Gjest Angela26
Skrevet

Han er ute à leter etter et skap som vi skal ha i boden for à legge vinterklaer og slikt i. Og sà skulle han kjòpe jerntabletter til meg :-)

Skrevet

Vel, det er nok en viss fare for at de fisker fra brygga ved puben etterhvert hehe.

He, he, hørtes koslig ut :0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Så flott. Jeg kjøpte lørdagsgodt tilogmed til katten i dag :) En liten boks med kattemat, han får for det meste tørrfor og setter veldig pris på noe ekstra godt iblant hehe

Min katt også setter pris på disse "små gourmet" boksene! men hun er så smart at hun vet de kommer fra kjøleskapet og når maten er glupsk spist opp sitter hun "pal" foran døra til kjøleskapet og "trur" det kommer mer! "humre" Med de "sorgtunge øynene"! Men har det gått 14 dager uten denne bløtmaten og hun storkoser seg med deilig tørrmat!

Skrevet

Han er ute à leter etter et skap som vi skal ha i boden for à legge vinterklaer og slikt i. Og sà skulle han kjòpe jerntabletter til meg :-)

Så snill han er :) Jernmangel er tungvint. Tenker du er endel svimmel og slapp da ja. Håper det kommer seg fort med jerntabeletter. Jeg minnes en barndom med det problemet....

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Her. ;) Kjæresten min har lasta ned flere sesonger til meg. :)

"Har han lasta ned neste vår,sommer,og høst?? Gi meg telefonnummeret hans! Han får fast jobb hos meg! "ler"

Skrevet

Min katt også setter pris på disse "små gourmet" boksene! men hun er så smart at hun vet de kommer fra kjøleskapet og når maten er glupsk spist opp sitter hun "pal" foran døra til kjøleskapet og "trur" det kommer mer! "humre" Med de "sorgtunge øynene"! Men har det gått 14 dager uten denne bløtmaten og hun storkoser seg med deilig tørrmat!

Det er mye sant i at katter kan spise opptil 16 ganger om dagen. Skulle de fått gourmet mat hele tiden så hadde jeg tiltet av alt maset :) Det er en evighet siden vår katt fikk den typen mat. Nå får han vente til bursdagen sin 16mai :)

Gjest Elextra
Skrevet

Rydder opp etter middag og matlaging på kjøkkenet.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Det er mye sant i at katter kan spise opptil 16 ganger om dagen. Skulle de fått gourmet mat hele tiden så hadde jeg tiltet av alt maset :) Det er en evighet siden vår katt fikk den typen mat. Nå får han vente til bursdagen sin 16mai :)

"smiler" det snodige er at vi mennesker kjøper "digg" mat til kattene av godhet og at vi synes "synd" på dem siden de aldri koser seg med lørdagsmat som oss.Men kattene har et kortidsminne på gode ting som ikke varer lenge.Så de savner egentlig ikke gourmet maten etter noen dager.Da duger et godt tørrfor helt flott.

Jeg har gått tom for tørrfor jeg og hakket opp baconbiter og indrefilet pga stengt butikk.Å se det "sure fornærmede kattefjeset" fordi tørrforet var tomt og at :er jeg nødt å spise det "derre der" forteller meg at hun lider slettes ingen nød uten denne "bløtfor" greiene vi gir dem! og foressten så skal katter ha kun tørrfor fordi de unngår tannstein og får sterkere tenner av det!

Skrevet

"smiler" det snodige er at vi mennesker kjøper "digg" mat til kattene av godhet og at vi synes "synd" på dem siden de aldri koser seg med lørdagsmat som oss.Men kattene har et kortidsminne på gode ting som ikke varer lenge.Så de savner egentlig ikke gourmet maten etter noen dager.Da duger et godt tørrfor helt flott.

Jeg har gått tom for tørrfor jeg og hakket opp baconbiter og indrefilet pga stengt butikk.Å se det "sure fornærmede kattefjeset" fordi tørrforet var tomt og at :er jeg nødt å spise det "derre der" forteller meg at hun lider slettes ingen nød uten denne "bløtfor" greiene vi gir dem! og foressten så skal katter ha kun tørrfor fordi de unngår tannstein og får sterkere tenner av det!

''og foressten så skal katter ha kun tørrfor fordi de unngår tannstein og får sterkere tenner av det!''

Ok da lærte jeg noe i dag også. Det stemmer sikkert det. Er ikke alle dyr slik med minnet? Man ser jo eks hvor glad en hund blir når man kommer hjem kun etter en liten tur på butikken, på samme måte som etter ei uke eller mere.

Skrevet

Han holder kjeft og leser avisa... som vanlig

Skrevet

Rydder opp etter middag og matlaging på kjøkkenet.

Det er godt med alt en slipper selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...