Gå til innhold

FU:hva gjør din partner i skrivende stund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han holder på å omkoble tv/dvd/musikkanlegg med nyinnkjøpte kabler :)

Skikkelig mannsarbeid det der hehe

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

32

• mariaflyfly

7

• Glimtipper

7

• Kåre Kruttlapp

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spiller data, som alltid.

trygt og godt hehe

Skrevet

Sitter ved siden av meg i sofaen, og pusler med Magasinet-kryssordet.

Bedagelig mann du har da :)

Skrevet

Er i Oslo, har hatt en eksamen i dag, drøyde med å reise hjem en dag får å besøke en kompis han ikke har sett på 6 år. Hørtes ut som hadde det kjempe hyggelig=))

Jøss, ja det var ikke hverdags-syssel. En god idè :)

Skrevet

Nei si det, litt vanskelig å si da eg ikkje har truffet ho enda.

Men ho går vel rundt forgjeves og håper å treffe meg, men eg er inne og jobber på badet så det blir nok bomtur i kveld også...:)

Skrevet

Nei si det, litt vanskelig å si da eg ikkje har truffet ho enda.

Men ho går vel rundt forgjeves og håper å treffe meg, men eg er inne og jobber på badet så det blir nok bomtur i kveld også...:)

Du får se deg om etter ei badenymfe du da hehe Hun dukker nok opp skal du se!

Skrevet

han dro til bergen idag for å se lsk spille mot brann i morgen.. :)

Skrevet

han dro til bergen idag for å se lsk spille mot brann i morgen.. :)

Da kan du glede deg på hans vegne, godt det også :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nå har han sovna på sofaen. Jeg bør komme meg i seng uansett, så jeg får prøve og få liv nok i han til at han går opp og legger seg ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1209250787' post='3861057]

Nå har han sovna på sofaen. Jeg bør komme meg i seng uansett, så jeg får prøve og få liv nok i han til at han går opp og legger seg ;o)

Hehe, ja jeg må også i seng. Min mann kom pent hjem med halv tolv bussen(!!?!!) og sover nå sin søteste søvn. Det er hardt med sjøluften ;) Ha en god natt

Skrevet

Det stiller seg nok anderledes hvis tørrforet er kjøpt hos dyrlege, jeg tenkte mer på de billige eskene som er å få kjøpt i daglivareforretningene. ( Noe minnah minnet meg på)

Veldig mange som ikke er klar over problemer som katten kan få hvis dietten kun består av butikk tørrfor.

Jeg blander litt her hos meg... de får bløt mat hver morgen, og tørrfor resten.

Hjelp...vi gir katten vår friskis tørrfor for det meste, hva er det som kan skje da??

Skrevet

Kuult :)

Legg igjen en melding på meldinger når de er ledige :)

Will do. :)

Gjest pellarguri
Skrevet

Hjelp...vi gir katten vår friskis tørrfor for det meste, hva er det som kan skje da??

Bare pass på at pus får nok veske i seg, mange katter er dårlige på det.

Disse eskene som du får kjøpt i daglivare forretninger inneholder som noen påpkekte lenger opp i tråden, mye salt.

Som kan gi nyreproblemer for katten, som nyrestein, betennelser og kreft.

Men hvis vi ser på hvor mange det er som bruker dette til katten, er det vel neppe noen grunn til panikk. Jeg bare gengir det jeg fikk beskjed om av dyrlegen( men glemte å si lenger opp i tråden at dette gjelder for som inneholder mye salt, noe disse daglivare tørrforet ofte gjør)

Men jeg må innrømme at jeg også gir pus dette tørrforet, men de får også mye annet.

Det er som regel bløt kattefor hver morgen, og så får de restemat fra middagen vår, spesielt hvis det er fisk eller kylling, noe pus elsker... og så får de tørrfor resten.. Noen ganger fra dyrlegen, andre ganger felleskjøpet, eler daglivare forretningen.

Men er du usikker kan du jo ta en telefon til dyrlegen, eller spørre her inne. Vet det er en egen side for katter et eller annet sted ( har ikke linken nå) der er det også en dyrlege som svarer på spørsmål.

Lykke til med pus...

Så godt å se at så mange bryr seg om pusene sine

Skrevet

Bare pass på at pus får nok veske i seg, mange katter er dårlige på det.

Disse eskene som du får kjøpt i daglivare forretninger inneholder som noen påpkekte lenger opp i tråden, mye salt.

Som kan gi nyreproblemer for katten, som nyrestein, betennelser og kreft.

Men hvis vi ser på hvor mange det er som bruker dette til katten, er det vel neppe noen grunn til panikk. Jeg bare gengir det jeg fikk beskjed om av dyrlegen( men glemte å si lenger opp i tråden at dette gjelder for som inneholder mye salt, noe disse daglivare tørrforet ofte gjør)

Men jeg må innrømme at jeg også gir pus dette tørrforet, men de får også mye annet.

Det er som regel bløt kattefor hver morgen, og så får de restemat fra middagen vår, spesielt hvis det er fisk eller kylling, noe pus elsker... og så får de tørrfor resten.. Noen ganger fra dyrlegen, andre ganger felleskjøpet, eler daglivare forretningen.

Men er du usikker kan du jo ta en telefon til dyrlegen, eller spørre her inne. Vet det er en egen side for katter et eller annet sted ( har ikke linken nå) der er det også en dyrlege som svarer på spørsmål.

Lykke til med pus...

Så godt å se at så mange bryr seg om pusene sine

Tusen takk for info. Jeg har matet kattene mine i alle år med dette foret og ikke merket noe til sykdommer, men det er greit med alt en lærer vettu.

Skrevet

Min vasker vinduer : )

Det sies at det er en mannfolksjobb, men det merker ikke jeg... ;)

Gjest minnah
Skrevet

Det gjelder vel helst kastrerte hannkatter? Vet om en som døde av det faktisk.

Dagligvaremat er generelt saltere, men de kastrerte får raskere urinstein o.l enn ukastrerte. Pusen min måtte stake opp tissefanten sin et par ganger, stakkar...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...