Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma sin sofa er fantastisk å sove på, ja! Utrolig deilig hvis ungene surrer i bakgrunnen og de andre voksne pludrer sånn passelig høyt..... *s*

He, he! Moderen tok snuppen med seg ut i regnet en tur, han har nemlig fått paraply.Og det er visst stas ;0)

Så da lå vi rett ut, og nøøøt stillheten! Hi,hi.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

8

• Atene

4

• Lillemus

2

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest klaymen
Skrevet

Hva er en geoturboks?

Så flinke der var som kom dere ut i skogen!

Geocaching - en slags turorientering med GPS... Man registrerer seg som bruker på geocaching.com, får oppgitt koordinatene til en gjemt boks med loggbok og kanskje noen småting i, så går man ut og finner den, signerer loggen, evt bytter småting, og registrerer funnet på nettet. Man kan etterhvert også legge ut turbokser selv. Ganske artig, høres lett ut, men man må ofte lete litt for å finne selve boksen.

Det som er fint er at det er lettere å motivere sjuåringen til en tur i skogen når han kan finne en boks og kanskje byttehandle litt :o) Gir turen litt ekstra spenning...

www.geocaching.no

Skrevet

Har jobba på badet mitt, laga hull i taket til spotter, hull i mellom veggene til rør/kabel og veggboks for ny panelovn, trukket nye ledninger ned til bryter på kjøkkenet, laga hull i luftepipa (mur) til kabler for avsugsvifte og stikkontakt, nå har eg nettopp sagd av rør (for ledninger) på loftet og planlegger en koblingsboks der for lys på badet osv. Puh! Og nå er eg trøtt, så det går helt i ball...

Skrevet

Koselig med besøk!

Du - kommer du hit snart, eller?

hehe, ja tenker stadig på det :) Vi drar nok i vogna onsdag ettermiddag, men mulig vi får det til uken etter?

Gjest ViViola
Skrevet

Du har jo fått ganske mye ut av dagen, du!

Sukk - ikke i forhold til ambisjonsnivået... Men i morgen - DA...!

;-)

Skrevet

I dag, eller i går blir det vel nå, har jeg kjørt fra Danmarks største tropiske vannland ved Rødbyhavn, til verdens eldste fornøyelsespark, over 400 år gamle Bakken ved Lyngby. Vi var på Dyrehavsbakken i 6 timer. I tillegg til alle fornøyelsene på Bakken, tok vi en times kjøretur med hest og vogn i den omkringliggende skogen som kryr av ulike hjortedyr. Vi kjørte også forbi kongefamiliens hyggelige, gamle jaktslott som fortsatt er i bruk i jakttiden. Etter alle opplevelsene kjørte vi til Kastrup flyplass ved København og derfra tok vi fly til Gardermoen. På begge flyplassene benyttet vi tiden til å handle. For ca 1 time siden kom vi hjem etter en svært spennende, morsom og innholdsrik dag. God natt!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1209239338' post='3860926]

''Hva slags biler har du prøvekjørt da? Fortell meg så kan jeg gi deg noen gode hint! Er biltekniker med 30 års erfaring og takstmann så har gode råd på hånden.''

Jeg sikler etter Nissan X-trail om dagen. Sånn ca 2-3 år gammel. Er det bra bil?

Primeraen min har etter lang og tro tjeneste begynt og dra på årene, så jeg vil gjerne gi den litt avlastning.

"X trail er en god "nissan" dvs at den har også sine feil den også som alle andre! Sjekk service historikk og hvor mange eiere!

Gjest Shira :o)
Skrevet

"X trail er en god "nissan" dvs at den har også sine feil den også som alle andre! Sjekk service historikk og hvor mange eiere!

Vi har sett på en som bare har hatt en eier. Nå snakker sambo om muligens han skulle importere en.

Sukk, men jeg vet ikke jeg, må innrømme at jeg tenker litt på renta, samtidig er jeg lei av vinterføre på veiene våre her, og vil ha noe som kommer seg bedre frem.

Takk for svar. Kanskje jeg roper på deg senere om jeg har flere spørsmål :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...