Gå til innhold

Trampoliner i nabolaget

Gjest eneste i nabolaget med trampoline?

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om at andre barn fra nabolaget kommer og bruker deres trampoline? Hva sier dere til nabobarna om de bare bruker den uten å spørre?

Jeg mener det er kan være greit så lenge mine egne barn bruker den,og det kommer nabounger. Men når egne barn ikke er til stedet, og andre barn bruker den, kjenner jeg at jeg blir mektig irritert og syns det er frekt.

Hva gjør/sier/mener dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke din nabo

Først og fremst at jeg er glad jeg ikke er din nabo som skal høre på boink- boink fra absolutt ALLE ungene i nabolaget... ;)

Men alvorlig skjønner jeg godt at du syns dine unger skal være med når andre unger bruker trampolinen. Kipt om noen skader seg når unbgeneer uten oppsyn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det ganske godt ikke å ha noen naboer. ;o) Ingen andre som hopper på trampolina vår. For jeg hadde garantert blitt irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst at jeg er glad jeg ikke er din nabo som skal høre på boink- boink fra absolutt ALLE ungene i nabolaget... ;)

Men alvorlig skjønner jeg godt at du syns dine unger skal være med når andre unger bruker trampolinen. Kipt om noen skader seg når unbgeneer uten oppsyn også.

Vært en tur rundt i nabolaget nå.Et lite nabolag faktisk,men ser det er flere som har trampoliner.De har bare ikke satt dem opp enda ;-)

Er bare litt skep på andre barna som ikke har likevell.....om dere skjønner? Selv har jeg barna bare annenhver uke. Men det går nok bra uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke likt at trampolinen ble brukt uten at mine barn var der. Det handler både om folkeskikk og sikkerhet.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må stoppe med en gang. Jeg synes det er rett og rimelig at de holder seg unna deres private trampoline, og spesielt når ikke dine unger er der. Barn forstår ikke alltid alt....."en gang lov, alltid lov" -tenker de nok.

Jeg mener noen har snakket om skadeansvar man har dersom uhellet er ute? Tar jeg helt feil? Noen sa til meg en gang at de måtte ha foreldrenes tillatelse før de fikk lov til å være på trampolinen/kjøre firehjuling hos noen. Var det kanskje bare en privat regel, eller som angikk firehjulingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må stoppe med en gang. Jeg synes det er rett og rimelig at de holder seg unna deres private trampoline, og spesielt når ikke dine unger er der. Barn forstår ikke alltid alt....."en gang lov, alltid lov" -tenker de nok.

Jeg mener noen har snakket om skadeansvar man har dersom uhellet er ute? Tar jeg helt feil? Noen sa til meg en gang at de måtte ha foreldrenes tillatelse før de fikk lov til å være på trampolinen/kjøre firehjuling hos noen. Var det kanskje bare en privat regel, eller som angikk firehjulingen?

Ja det er no nettopp dette i første rekke jeg er redd for. Om det skulle skje en ulykke.Samtidig får jeg jo heller ikke til å følge med hele dagen, men _håper_ ingen bruker den når vi er på jobb/skole....

Jeg vil nok si klart fra med en gang ja, for jeg liker _ikke_ hvis andre barn bruker den,nei.

Føler likssom jeg går å passer på hele tiden jeg nå....Kiker ut vinduet og sånn....Poden kommer ikke til meg før i morgen.Jeg har montert og prakktes i hele dag for å få opp det han har ønsket seg helt siden vintern nå :-)

Så håper han får seg en skikkelig bra overraskelse når han kommer :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke jeg likt...

Om noen av ungene skader seg, er det ditt ansvar også..

Jeg hadde nektet de adgang når mine unger ikke var der.

Glad jeg ikke har trampoline ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke likt at trampolinen ble brukt uten at mine barn var der. Det handler både om folkeskikk og sikkerhet.

mvh

Ja, er enig i det ja. Tenker bare på om mine barn skulle trampe opp på naboens trampoline sånn helt uten videre. Hadde ikke likt det heller..Har med folkeskikk å gjøre ja. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke jeg likt...

Om noen av ungene skader seg, er det ditt ansvar også..

Jeg hadde nektet de adgang når mine unger ikke var der.

Glad jeg ikke har trampoline ;0)

Ja,jeg er spent på hvordan det går ja :-)

Morro med trampoline da :-) Så lenge alt går bra. Blir nok noen runder på meg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er no nettopp dette i første rekke jeg er redd for. Om det skulle skje en ulykke.Samtidig får jeg jo heller ikke til å følge med hele dagen, men _håper_ ingen bruker den når vi er på jobb/skole....

Jeg vil nok si klart fra med en gang ja, for jeg liker _ikke_ hvis andre barn bruker den,nei.

Føler likssom jeg går å passer på hele tiden jeg nå....Kiker ut vinduet og sånn....Poden kommer ikke til meg før i morgen.Jeg har montert og prakktes i hele dag for å få opp det han har ønsket seg helt siden vintern nå :-)

Så håper han får seg en skikkelig bra overraskelse når han kommer :-)))

Da blir han nok kjempeglad ja. Bare sett klare regler for andre og bruk, de fleste godtar det så lenge de får hoppe av og til vettu :) Klar tale er fint. Kos at han kommer i morgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er enig i det ja. Tenker bare på om mine barn skulle trampe opp på naboens trampoline sånn helt uten videre. Hadde ikke likt det heller..Har med folkeskikk å gjøre ja. :-)

Men om gode venner av barna hadde ringt på og pent spurt om de fikke låne trampolinen, hadde jeg sikkert sagt ja om jeg kunne holde et øye med dem uten å bli avbrutt i det jeg drev med.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro med trampoline da :-) Så lenge alt går bra. Blir nok noen runder på meg også :D

God trening har jeg hørt ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjernetrimmern

Her vi bor, har nesten hver plen en trampoline....

Men vi har ei nabojente som ikke har det, og vi har sagt det til henne og foreldrene at hun får bruke vår så mye hun vil, når som helst, vi trenger ikke være hjemme eller ute for at hun får lov...

Denne jenta har et huskestativ og en lengre sklie enn det vi har, så jenta vår får bruke det alt hun vil, når hun vil...

Det skal sies at jentene våre er ikke mer enn 2 og 3 år da, men vilje av stål, og liker både det ene og andre....så vi er alltid med dem, uansett om de husker,sklir eller hopper!! Og sikkerhetsnett har vi også, så her skjer det ingen ulykker på ei stund, får vi håpe da!

Og ungene har det som plommen i egget når de er sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir han nok kjempeglad ja. Bare sett klare regler for andre og bruk, de fleste godtar det så lenge de får hoppe av og til vettu :) Klar tale er fint. Kos at han kommer i morgen da!

Ja, det blir kjemepstas :-) Klare regler skal bli ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal sette opp trampolina neste helg eller helga etter og jeg stoooorgleder meg! Nesten like mye som ungene! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...