Gjest foreldrekontakt i en Oslo- barnehage.. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei, Jeg er foreldrekontakt i barnehagen. Fikk spørsmål fra styrer om å bli med på å sette opp sakliste. Jeg måtte tenke gjennom hvilke tema e. l jeg hadde lyst til å ta med. Har dere noe forslag? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Siden dette foreldremøtet skal være nå sånn "sist på sesongen": - oppsummering fra siste år, hva er gjort? og hva har vært bra/kunne vært bedre? - Bemanningssituasjonen neste år? er det noen kjente endringer? - Barnegruppene(-e) neste år. Hvor mange slutter? Hvor mange starter ? (alder /kjønn og hvordan fordeles disse på gruppene) - Informasjon om det som skjer nå frem til sommerferie hvis det er noen aktiviteter? f.eks sommerfest?? -Hvordan avvikles sommerferien? ( samles på en avdeling?, er Bh helt stengt i perioder? bemanning i sommer ?, er det regler for hvor lenge et barn må være borte sammenhengene? ...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.