Gjest følelser Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 jeg sender dette brevet videre til dere gutter som kanskje kan svare på dette. når gutter har kjæreste, men av en eller annen grunn kanskje ønsker å komme ut av forholdet.. hvordan ville dere oppført dere da egentlig? gutter kan være veldig forvirrende. ville dere f.eks fortsatt med å skrive søte sms, feks savner deg, elsker, gleder meg til å se deg.. hvorfor skulle dere gidde å si det hvis dere ikke mente det? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Visst en gutt ønsker å ut av et forhold gjør han det vel bare slutt. Enkelt og greit. 0 Siter
Gjest følelser Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Visst en gutt ønsker å ut av et forhold gjør han det vel bare slutt. Enkelt og greit. ja, det ville vært mest ærlig om de sa det. jeg synes det er rart å få jeg elsker deg sms, gleder meg til å se deg, savner deg etc, hvis det er bare tull. hadde håpet noen gutter kunne svare på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.