Gjest foreldrekontakt i en Oslo- barnehage.. Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hei, Jeg er foreldrekontakt i barnehagen. Fikk spørsmål fra styrer om å bli med på å sette opp sakliste. Jeg måtte tenke gjennom hvilke tema e. l jeg hadde lyst til å ta med. Har dere noe forslag? Hilsen 0 Siter
Gjest slike ting? Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Har alle foreldrene blitt informert om at de kan ta kontakt med deg hvis de har spørsmål de gjerne vil ta opp? Hvis ikke bør du sette opp lapper i avdelingene. Åpningstider kan være aktuelt å diskutere (Kort åpningstid gir ofte mye større voksentetthet og tilgjengelighet fra pedagogisk personale, mens det kan være problemer mht enkeltes foreldres arbeidstid og arbeidsvei), matpriser (basisvarer har blitt mye dyrere det siste året, så ønsker dere like godt mattilbud som før, må betalingen økes), hvilken varmmat tilbys i barnehagen, opplegg for førskolebarna, ønsker foreldrene at barna tas mer ut på turer i nærmiljøet, kulturtilbud osv, tidspunkt for sommeravslutning, plassering av planleggingsdager, dugnader (når, hva skal gjøres, hvordan få alle til å delta, oppgaver til de som ikke kan møte), er de ansatte oppdaterte nok på førstehjelp, bør de tilbys kurs?.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.