Gå til innhold

Tema på foreldremøte i barnehagen??

Gjest foreldrekontakt i en Oslo- barnehage..

Anbefalte innlegg

Gjest foreldrekontakt i en Oslo- barnehage..
Skrevet

Hei, Jeg er foreldrekontakt i barnehagen. Fikk spørsmål fra styrer om å bli med på å sette opp sakliste. Jeg måtte tenke gjennom hvilke tema e. l jeg hadde lyst til å ta med. Har dere noe forslag?

Hilsen

Gjest slike ting?
Skrevet

Har alle foreldrene blitt informert om at de kan ta kontakt med deg hvis de har spørsmål de gjerne vil ta opp? Hvis ikke bør du sette opp lapper i avdelingene.

Åpningstider kan være aktuelt å diskutere (Kort åpningstid gir ofte mye større voksentetthet og tilgjengelighet fra pedagogisk personale, mens det kan være problemer mht enkeltes foreldres arbeidstid og arbeidsvei), matpriser (basisvarer har blitt mye dyrere det siste året, så ønsker dere like godt mattilbud som før, må betalingen økes), hvilken varmmat tilbys i barnehagen, opplegg for førskolebarna, ønsker foreldrene at barna tas mer ut på turer i nærmiljøet, kulturtilbud osv, tidspunkt for sommeravslutning, plassering av planleggingsdager, dugnader (når, hva skal gjøres, hvordan få alle til å delta, oppgaver til de som ikke kan møte), er de ansatte oppdaterte nok på førstehjelp, bør de tilbys kurs?..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...