Gå til innhold

Joggebukse med trykk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i joggebukse med trykk bak? (trykk på rompa..) på nett?

Ikke små str. Voksen.

Leter og leter....

Skrevet

Kjempe fine :o)

Men jeg bruker str 42 og oppover, så de blir nok noe små.. Synd...

De hadde noen hos sportmann før, men finner de ikke lenger..

Jeg bare lurer jeg mener ikke å være frekk, men hvorfor i all verden vil du ha joggebukser med skrift på rumpa?

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg bare lurer jeg mener ikke å være frekk, men hvorfor i all verden vil du ha joggebukser med skrift på rumpa?

Helt på siden: For noen år siden spilte jeg på et lag med godt voksne damer. Vi ønsket oss sponsor, og lurte litt på om vi skulle be Mega sponse oss - så kunne vi ha logoen deres på tightsene våre, på baken. :-)

Skrevet

Helt på siden: For noen år siden spilte jeg på et lag med godt voksne damer. Vi ønsket oss sponsor, og lurte litt på om vi skulle be Mega sponse oss - så kunne vi ha logoen deres på tightsene våre, på baken. :-)

*Fnis* Det var omtrent det jeg tenkte, joggebukser med skrift på rumpa får ikke akkurat rumpa til å se _mindre_ ut...

Skrevet

Hmm..Det var jo dumt!

Gjest ViViola
Skrevet

*Fnis* Det var omtrent det jeg tenkte, joggebukser med skrift på rumpa får ikke akkurat rumpa til å se _mindre_ ut...

Nemlig!

Skrevet

Hvis du ikke behøver kjøpe på nett har de på BikBok med Ucla på stussen :) Kjempegode er de også :)

Skrevet

Stilig!

Flotte modeller også...

Kjempe flotte!

De har så mye kult tøy også!

Du vet meg: SHOPPE ;0)

Skrevet

Kjempe flotte!

De har så mye kult tøy også!

Du vet meg: SHOPPE ;0)

Fikk faktisk lyst til å kjøpe den ene (den kvite) til 20 års dagen til ho eg er onkel til, eg og sønnen har diskutert det og sendt melding til hennes mor om den kunne falle i smak...:-)

Gjest Jeans er bedre
Skrevet

Om du bruker str. 42+ bør du ikke gå i joggebukse. For det første er det ikke særlig pent, og for det andre er det lett å "miste kontrollen". Joggebukser strammer jo ikke på samme måte som andre bukser og dermed merker man ikke så lett når man legger på seg.

Skrevet

Hm...Den er du sikkert sexy i.

Ps! Husk truse under! :-)

He, he, hva skal man med truse? ;0)

Skrevet

Om du bruker str. 42+ bør du ikke gå i joggebukse. For det første er det ikke særlig pent, og for det andre er det lett å "miste kontrollen". Joggebukser strammer jo ikke på samme måte som andre bukser og dermed merker man ikke så lett når man legger på seg.

Selv om jeg bruker str 42 er jeg da ikke feit.. Eller hva?

Og det er veldig behagelig å gå i joggebukse. Spesielt på en dag som denne.. Hjemme og slapper av i grå været..

Alle mennesker må ha lov til å bruke det de vil. Trenger ikke kjenne at det strammer både her og der hele tiden..

Skrevet

Selv om jeg bruker str 42 er jeg da ikke feit.. Eller hva?

Og det er veldig behagelig å gå i joggebukse. Spesielt på en dag som denne.. Hjemme og slapper av i grå været..

Alle mennesker må ha lov til å bruke det de vil. Trenger ikke kjenne at det strammer både her og der hele tiden..

Str. 42 er slett ikke feit! :o) Jeg klarer bare ikke forstå hvordan noen over 17 år kan ønske seg joggebukser med skrift på rumpa. ;o)

Men jeg håper du finner noen _du_ er fornøyd med, det er jo det som er det viktigste! :o)

Skrevet

Kan jo hende hun trener, eller vil ha noe å gå med hjemme!

Hun skulle sikkert ikke ha joggebukse på fest liksom...

Skrevet

Str. 42 er slett ikke feit! :o) Jeg klarer bare ikke forstå hvordan noen over 17 år kan ønske seg joggebukser med skrift på rumpa. ;o)

Men jeg håper du finner noen _du_ er fornøyd med, det er jo det som er det viktigste! :o)

Jeg kommer nok ikke til å gå ut på byen med en sånn bukse..

Vi er et par venninner som har lyst på ei skikkelig go bukse med trykk bak.. Høres sikkert rart ut.. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...