Gå til innhold

Joggebukse med trykk..

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Str. 42 er slett ikke feit! :o) Jeg klarer bare ikke forstå hvordan noen over 17 år kan ønske seg joggebukser med skrift på rumpa. ;o)

Men jeg håper du finner noen _du_ er fornøyd med, det er jo det som er det viktigste! :o)

''Jeg klarer bare ikke forstå hvordan noen over 17 år kan ønske seg joggebukser med skrift på rumpa. ;o) ''

Hehe, helt enig. Men smaken er - bokstavelig talt - som baken! :D

Skrevet

''Jeg klarer bare ikke forstå hvordan noen over 17 år kan ønske seg joggebukser med skrift på rumpa. ;o) ''

Hehe, helt enig. Men smaken er - bokstavelig talt - som baken! :D

Joggebukser med skrift på rumpa er det siste jeg vil vise meg i - for noen! :o) Men så lenge trådstarter synes de er fine så er det klart hun kan gå med dem selv.

Gjest Elextra
Skrevet

Joggebukser med skrift på rumpa er det siste jeg vil vise meg i - for noen! :o) Men så lenge trådstarter synes de er fine så er det klart hun kan gå med dem selv.

Tja, kan tenke meg et par ting som står enda lengre ned på listen, men uansett - hver sin smak!

Skrevet

Gulp, når bruker man noe sånt? Men om du har like fin kropp som modellen blir det sikkert sexy, da :D-

He, he, hadde egentlig planer om å gå med den til julebordet

(ja, jeg er tidlig ute..;), men var litt feil stoff til annledningen..

Så tenker jeg tar den på till ørdag, for da skal jeg på byen :0)

Skrevet

He, he, hadde egentlig planer om å gå med den til julebordet

(ja, jeg er tidlig ute..;), men var litt feil stoff til annledningen..

Så tenker jeg tar den på till ørdag, for da skal jeg på byen :0)

Ehhh, er vel ikke stoffet det er noe feil på der. Du hadde vel for alvor ikke tenkt å bruke noe slikt på et julebord???

Skrevet

Ehhh, er vel ikke stoffet det er noe feil på der. Du hadde vel for alvor ikke tenkt å bruke noe slikt på et julebord???

Jo,det hadde jeg. Synes den var og er fin jeg :0)

Skrevet

Jo,det hadde jeg. Synes den var og er fin jeg :0)

Ser ut som om du skal på strøket, ikke på julebord.

Skrevet

Ser ut som om du skal på strøket, ikke på julebord.

Kunne jo være julebordet var på strøket.....

Mrs. Wallace
Skrevet

*Fnis* Det var omtrent det jeg tenkte, joggebukser med skrift på rumpa får ikke akkurat rumpa til å se _mindre_ ut...

Jeg synes det ser så innmari rånete ut.

hidi, the scorpion
Skrevet

Åh,herregud. Hadde begynt å lure om jeg hadde sett noen i den på fest eller julebord. Så litt horete ut.

Du er bare misunnelig...;) Vet jeg er det, for jeg kunne definitivt ikke gått med den nå ;(

Gjest xbellax
Skrevet

Str. 42 er slett ikke feit! :o) Jeg klarer bare ikke forstå hvordan noen over 17 år kan ønske seg joggebukser med skrift på rumpa. ;o)

Men jeg håper du finner noen _du_ er fornøyd med, det er jo det som er det viktigste! :o)

det innlegget der trykker jeg til mitt bryst

candyqueen_83
Skrevet

Du er bare misunnelig...;) Vet jeg er det, for jeg kunne definitivt ikke gått med den nå ;(

Kjempemisunnelig ;O) Veier noen kg for mye, men hadde aldri gått i den kjolen der selv om jeg så var undervektig :o)

Skrevet

Man veit man begynner å bli gammel når man ser slike ting og begynner å akke seg over at buksen knapt kommer til å dekke halve fua.

He, he! :0)

Skrevet

Åh,herregud. Hadde begynt å lure om jeg hadde sett noen i den på fest eller julebord. Så litt horete ut.

Neida, med rette tilbehør blir det kjempe kult :0)

Skrevet

;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...