Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg:)

Gjest Lurer på det i dag jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer på det i dag jeg...
Skrevet

Saken er at jeg skal kjøpe diverse babyting, og lurer i den forbindelse hvor mye dette kommer til å koste meg. Skal spare penger skjønner dere;)

Altså det jeg skal kjøpe er:

- Baby seng

- Baby madrass

- Baby dyne

- Stellebord

- Liten badekar..hehe eller hva det kalles..som man bruker for å bade barnet.

- Vogn

- Maxi cosi

Det hadde vært kjempe til hjelp om dere kunne skrive ca hvor mye hver av disse tingene koster, så vet jeg det. Eller en internettside der jeg kan sjekke pris på forskjellige varer!

Takk for hjelpen for de som orker å svare meg;)

Skrevet

Du kan kjøpe masse av dette brukt, f.eks på finn.no

Det er visst vanskelig å få solgt vogner for tida, så du finner helt sikkert en pent brukt vogn til nesten halv pris av ny i butikken. :)

Gjest mallet
Skrevet

Mye av dette finner du antakelig rimeligst på ikea eller brukt på finn.no. Bilsete ville jeg kjøpt nytt, det får du for ca 1500 kr om du ikke finner noe på salg.

Skrevet

Jeg sier som de andre - bortsett fra bilsete finner du alt det der til en veldig rimelig penge på finn.no eller andre nettsider. Alt må ikke være nytt vet du. :o) Du finner bilseter der også, men de fleste er litt mer skeptiske til å kjøpe det brukt.

Skrevet

Sjekk IKEA for mye av det.

www.ikea.no

Kjøp en brukt dypvogn, så kan du spre penger til en ny vogn når barnet er en 8-9 mndr og sitter mer oppreist, denne vogna varer da vogn-perioden ut.

Seng, stellebord etc kan du også få brukt, mens madrass og bilsete hadde jeg kjøpt nytt.

Sofies mamma
Skrevet

Vi betalte

Baby seng, madrass, dyne 2500,-

Stellebord med badekar 2000,-

Vogn med bag, stelleveske, netting, regntrekk 4000,-

Maxi cosi sete 1000,-

Anbefaler babyproffsen i Sverige, mye billigere enn i Norge. Mye er også like greit å kjøpe brukt har jeg skjønt i ettertid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...