Gjest Lurer på det i dag jeg... Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Saken er at jeg skal kjøpe diverse babyting, og lurer i den forbindelse hvor mye dette kommer til å koste meg. Skal spare penger skjønner dere;) Altså det jeg skal kjøpe er: - Baby seng - Baby madrass - Baby dyne - Stellebord - Liten badekar..hehe eller hva det kalles..som man bruker for å bade barnet. - Vogn - Maxi cosi Det hadde vært kjempe til hjelp om dere kunne skrive ca hvor mye hver av disse tingene koster, så vet jeg det. Eller en internettside der jeg kan sjekke pris på forskjellige varer! Takk for hjelpen for de som orker å svare meg;) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Du kan kjøpe masse av dette brukt, f.eks på finn.no Det er visst vanskelig å få solgt vogner for tida, så du finner helt sikkert en pent brukt vogn til nesten halv pris av ny i butikken. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Mye av dette finner du antakelig rimeligst på ikea eller brukt på finn.no. Bilsete ville jeg kjøpt nytt, det får du for ca 1500 kr om du ikke finner noe på salg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg sier som de andre - bortsett fra bilsete finner du alt det der til en veldig rimelig penge på finn.no eller andre nettsider. Alt må ikke være nytt vet du. ) Du finner bilseter der også, men de fleste er litt mer skeptiske til å kjøpe det brukt. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Sjekk IKEA for mye av det. www.ikea.no Kjøp en brukt dypvogn, så kan du spre penger til en ny vogn når barnet er en 8-9 mndr og sitter mer oppreist, denne vogna varer da vogn-perioden ut. Seng, stellebord etc kan du også få brukt, mens madrass og bilsete hadde jeg kjøpt nytt. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Vi betalte Baby seng, madrass, dyne 2500,- Stellebord med badekar 2000,- Vogn med bag, stelleveske, netting, regntrekk 4000,- Maxi cosi sete 1000,- Anbefaler babyproffsen i Sverige, mye billigere enn i Norge. Mye er også like greit å kjøpe brukt har jeg skjønt i ettertid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.