Gå til innhold

Hjelp til jobbsøknad!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke i dag, nei
Skrevet

Jeg er i fødselspermisjon frem til september, men ønsker å skifte jobb. Trives ganske dårlig i jobben jeg har (har bl.a. litt problemer med en av sjefene), men jeg jobber på en kjempesvær arbeidsplass (statlig institusjon) med mange avdelinger. Nå er det lyst ut en rimelig grei stilling på en annen avdeling, omtrent på samme nivå som jeg har i dag og med lignede arbeidsoppgaver.

Søknaden er klar, men jeg mangler ett lite moment i søknadsbrevet: Hvorfor jeg søker jobben! Har hatts amme jobben i mange år, hvorfor ønsker jeg å bytte til en rimelig lik jobb ett annet sted, liksom? Hva kan jeg skrive uten å si at jeg mistrives der jeg er og ikke liker den ene sjefen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...