Gå til innhold

Hvor er bunadsskjorta mi?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp - jeg skal bruke bunaden min neste lørdag - og finner ikke skjorta!

Hvor kan den være? (Jeg tror ikke på synskhet til vanlig - men nå må jeg prøve alt)

Skrevet

Den ligger nederst i skittentøyskurven etter at du tenkte du skulle vaske den sist du brukte den, men har aldri kommet så langt.

Skrevet

Hvor skulle den vært da?

Kanskje du har den på vaskerommet? I en pose innerst i skapet?

Skrevet

Du har hengt en annen skjorte utenpå den, hvis det da ikke er slik som Lillemus foreslår at du aldri kom så langt som til å få vasket den etter forrige 17. mai... (Men i såfall får jeg fantasier om hvor store skittentøykurver evt. du og Lillemus har...*s*)

Lykke til med letingen:-)

Skrevet

Du får lete skikkelig igjennom skap og garderobeløsninger du har. Ta ut alt og legg det pent inn igjen, så får du slått to fluer i et smekk. Leting og rydding.

Skrevet

Du har hengt en annen skjorte utenpå den, hvis det da ikke er slik som Lillemus foreslår at du aldri kom så langt som til å få vasket den etter forrige 17. mai... (Men i såfall får jeg fantasier om hvor store skittentøykurver evt. du og Lillemus har...*s*)

Lykke til med letingen:-)

*hehe* Jeg har to små skittentøyskurver, det er ikke så ofte de er helt tomme da... Nå er forøvrig den ene tom og den andre tømmes i ettermiddag når den vasken som står på nå er ferdig!

Men jeg har to småttiser ute som holder på å plukke blomster og det siste jeg så av dem var at skittentøyskurvene nepper er tomme ut dagen... .o/

Skrevet

Den ligger nederst i skittentøyskurven etter at du tenkte du skulle vaske den sist du brukte den, men har aldri kommet så langt.

*LOL* Får flashback til en eldgammel tråd angående juleduker som ble liggende nederst i skittentøykurven i 11 mnd ;o)

Skrevet

Jeg fant den heldigvis!!! Den hang i skapet til datra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...