Gå til innhold

Hva har du spist denne søndagen i april? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke spist frokost enda så trenger litt inspirasjon! :)

Gjest pellarguri
Skrevet

Dette er neppe til inspirasjon, men jeg har spist et hjemmelaget sjokoladekake(brownie) stykke. Eneste trøsten er at den var nesten uten fett.

Venter gjester etterpå og kunne ikke dy meg når kaken sto der varm og innbydende

Sofies mamma
Skrevet

frokost: grovt brød med kokt egg, juice

lunsj: lefser, melk

senere blir det grillmiddag med salat og potetsalat

Gjest Shira :o)
Skrevet

2 skiver med majones og servelat. Hadde planer om egg og bacon, men kom aldri så langt.

Skrevet

Tviler på at min frokost inspirerer :) Ei brødskive med jordbærsyltetøy og ei med brunost ;) Stor frokost til meg å være...

Skrevet

Frokosten besto av 1 brødskive med litt smør, et kokt egg og kaviar og så en brødskive med hjemmelaget jordbærsyltetøy med brunost oppå. Appelsinjuice, eplejuice og en kopp te til. :o) Mer har jeg ikke rukket å spise ennå.

Skrevet

Søndager har vi alltid grove rundstykker til sen frokost (sånne som er halvstekt som man bare steker i 10 min). Med godt pålegg.

Det hadde vi i dag også!

Skrevet

Akkurat nå har jeg spist kjøttkaker :0)

Til frokost..Et påske egg som hadde gjemt seg i skapt..

*hysj-hysj* He,he!

Skrevet

To knekkebrød med haugpølse, en hvetebolle (fordi jeg er løs i magen...) en kopp te, to kopper kaffe og en banan.

Gjest Ikke videre sunt, men godt
Skrevet

*ler*

Inspirasjon er dette kanskje ikke, men godt er det:

Oppvarmet lasagne fra i går kveld, godt med salat og en stoooor dæsj rømmedressing.

Skrevet

Til frokost: 1 skive Ingers rugbrød med makrell i tomat.Lunch 2 skiver rugbrød med skinke og ost.

Middage blir sen i dag :)

Skrevet

Eg har faktisk bare spist noen "never" med peanøtter.

Gjest sofie er
Skrevet

Tre knekkebrød med brunost og eplejuice til frokost og to litago bringebær youghurt til lunch.Skal ha asparges suppe til middag

Skrevet

Frokost: Grovbrødskive med egg og bacon. To halve rundstykker med ridderost og honning, grovbrødskive med honning, te, appelsinjuice, omega-3-kapsler.

Skrevet

Frokost: 3 skiver, med fårepølse + ruccolasalat, eplemos+ kanel x2 + 1 egg, kaffe, melk, juice, fersk ananas, vannmelon.

Formiddagsmat: 2-3 skiver med omtrent det samme pålegget som til frokost, kaffe, melk, juice

Middag: ovnsbakt laks med purre, potet, rømme + en pistasje-kronesis til dessert.

Kveldsmat: 1 skive med eplemos og kanel + litt vannmelon + et glass melk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...