Gjest xbellax Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 "Eat, Love, Pray" av Elizabeth Gilbert. En fantastisk morsom, klok, varm og vidunderlig bok om det å miste og finne tilbake. Og om den lange reisen man i blant må våge å ta alene for å finne ut hva som gjør deg lykkelig. Boken er desverre ikke på norsk enda så vidt jeg vet. "De magiske tankers år" av Joan Didion. Også en bok som kretser rundt sorg men er til forbauselse ikke en trist bok. Den er klok og berikende. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg ble ferdig med Victoria Bø "Tårnseilere" i morrest, en bok som gjorde inntrykk på meg, den sitter litt i brystet ennå. ) Synd hun har bare to bøker, jeg har lest begge og skulle gjerne hatt mer fra hennes hånd. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg ble ferdig med Victoria Bø "Tårnseilere" i morrest, en bok som gjorde inntrykk på meg, den sitter litt i brystet ennå. ) Synd hun har bare to bøker, jeg har lest begge og skulle gjerne hatt mer fra hennes hånd. Den må jeg notere ned her :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Den må jeg notere ned her :-) Mulig at jeg reagerte litt på slutten av boka fordi jeg fikk mensen i dag og da er jeg alltid litt mer sentimental enn vanlig. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.