Gå til innhold

For de som liker å lese.

Anbefalte innlegg

Gjest xbellax
Skrevet

"Eat, Love, Pray" av Elizabeth Gilbert. En fantastisk morsom, klok, varm og vidunderlig bok om det å miste og finne tilbake. Og om den lange reisen man i blant må våge å ta alene for å finne ut hva som gjør deg lykkelig.

Boken er desverre ikke på norsk enda så vidt jeg vet.

"De magiske tankers år" av Joan Didion. Også en bok som kretser rundt sorg men er til forbauselse ikke en trist bok. Den er klok og berikende.

Skrevet

Jeg ble ferdig med Victoria Bø "Tårnseilere" i morrest, en bok som gjorde inntrykk på meg, den sitter litt i brystet ennå. :o) Synd hun har bare to bøker, jeg har lest begge og skulle gjerne hatt mer fra hennes hånd.

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg ble ferdig med Victoria Bø "Tårnseilere" i morrest, en bok som gjorde inntrykk på meg, den sitter litt i brystet ennå. :o) Synd hun har bare to bøker, jeg har lest begge og skulle gjerne hatt mer fra hennes hånd.

Den må jeg notere ned her :-)

Skrevet

Den må jeg notere ned her :-)

Mulig at jeg reagerte litt på slutten av boka fordi jeg fikk mensen i dag og da er jeg alltid litt mer sentimental enn vanlig. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...