Gå til innhold

Rhiocort nesespray - blødninger?

Anbefalte innlegg

Gjest trange neseganger
Skrevet

Har nettopp begynt med Rhinocort nesespray. Skal bare gå på den i noen få uker (har problemer med tett nese og skal bruke denne bare mens jeg er på ferie). Andre nesesprayer har ikke hjulpet like mye som denne. Men: Jeg har fått små blødninger i nesen etter jeg begynte med dette, ikke direkte plagsomt, men jeg bare lurer på om det er en vanlig bivirkning? Noen som vet?

Skrevet

Det er kortison, så det gjør huden litt tynnere.

Mannen min kunne ikke bruke den nesesprayen, han har lett for å blø neseblod. Jeg har ingen problemer med den.

Skrevet

Du må nok stoppe med den noen dager. Det kan skje at man får blødninger av nesespray, og da må du ha opphold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...