Gjest best wishes Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 jeg blir ofte utrygg på arrogante mennesker. Jobber sammen med noen som indirekte sier at de er verden beste til å gjøre jobben, og uten å vise noen forståelse for at andre kan trenge lengre tid på lære rutiner etc.De tar heller ingen selvkritikk ved feil. Hva er årsakene til at folk fremstår som verdensmestre? Er det en mestringsstrategi, eller dårlig utviklet empati? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Dårlig utviklet empati, vil jeg påstå 0 Siter
GeirB Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 ''Hva er årsakene til at folk fremstår som verdensmestre?'' Tja det kan sikkert være flere årsaker til det. Noen er verdensmestre, og er trygge på seg sjøl og det de mestrer/kan. Noen _tror_ bare de er verdensmestre (les: dumme i hodet), men s noen igjen kan være psykopater. ''Er det en mestringsstrategi, eller dårlig utviklet empati?'' Kan være begge deler, eller ingen av de...:-) 0 Siter
Gjest Spekepølse Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 I mange tilfeller er det ikke arrogante, de blir bare oppfattet som det. En vis mann sa en gang at mange folk har problemer med å skille mellom arroganse og kompetanse. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 I mange tilfeller er det ikke arrogante, de blir bare oppfattet som det. En vis mann sa en gang at mange folk har problemer med å skille mellom arroganse og kompetanse. Jævla godt sagt. Synd det er så få som skjønner det da. 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 ''Hva er årsakene til at folk fremstår som verdensmestre?'' Tja det kan sikkert være flere årsaker til det. Noen er verdensmestre, og er trygge på seg sjøl og det de mestrer/kan. Noen _tror_ bare de er verdensmestre (les: dumme i hodet), men s noen igjen kan være psykopater. ''Er det en mestringsstrategi, eller dårlig utviklet empati?'' Kan være begge deler, eller ingen av de...:-) ''Noen _tror_ bare de er verdensmestre'' Og noen _vet_ det. Synes det er godt å vite jeg. 0 Siter
GeirB Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 ''Noen _tror_ bare de er verdensmestre'' Og noen _vet_ det. Synes det er godt å vite jeg. Jepp, sånn er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.