Gå til innhold

Var dette et hint?

Gjest var det siste gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en som jeg har hatt jevnlig sex med over en lengre tid. Vi treffes ikke såå ofte men har mye kontakt på mobil osv. Når vi treffes, så er det for sex. Vi er begge single.

Igår var han hos meg, og sov over. Det var en bra kveld, hvor han flere ganger sa at "neste gang vi treffes så.....".

Men idag, da han skulle dra, sier han idet han gir meg en hadetklem "Vi treffes snart.. kanskje.. på byen.. hehe" Hvor av jeg sier på en litt sånn "yeah right" måte "Hehe kanskje?" Så idet han går det trappen ler han litt, ser på meg og sier "Vi snakkes".

Ville dere tatt dette som et hint om at vi ikke skal treffes lengre? Han er en temmelig laidback person som innimellom kan si mye rart så jeg ble veldig usikker.

Skrevet

Du får spørre han, da?

Det høres mer ut som han var litt usikker på hvordan han skulle si ha det.

Skrevet

Du får spørre han, da?

Det høres mer ut som han var litt usikker på hvordan han skulle si ha det.

Jo jeg tror nok at han synes det var litt kleint å si hadet. Han har nemlig aldri sovet over før, så kanskje det var derfor.

Jeg kan spørre han, men samtidig har jeg ikke så veldig lyst til det. Sier han at ja det var et hint blir ting liksom så "final".

Skrevet

Neida det var ikkje noe hint om noe som helst, han sa bare hadet på en litt "klønete" måte.

:-)

Skrevet

''"Vi treffes snart.. kanskje.. på byen.. hehe"''

Han høres bare usikker ut. Altså, mulig han tenkte at du kanskje ikke ville treffe han mere etter denne natten. Det fortsetter nok på samme vis :)

Skrevet

Så ikke noe hint om noe som helst i "samtalen" jeg, men...

Skrevet

Så ikke noe hint om noe som helst i "samtalen" jeg, men...

Jeg tenker på det at han slenger på "kanskje", og "på byen", etter at han sa "Vi treffes snart da."

Hadde han bare sagt at vi treffes snart så hadde det ikke vært noe å lure på.

Skrevet

Jeg tenker på det at han slenger på "kanskje", og "på byen", etter at han sa "Vi treffes snart da."

Hadde han bare sagt at vi treffes snart så hadde det ikke vært noe å lure på.

Jeg tror dette er bare helt typisk kvinnfolk - "hva mente han med det? Hvorfor sa han sånn?"

Sannsynligvis ofrer ikke han de siste replikkene der en eneste tanke. :o)

Gjest hans ottar
Skrevet

Jo jeg tror nok at han synes det var litt kleint å si hadet. Han har nemlig aldri sovet over før, så kanskje det var derfor.

Jeg kan spørre han, men samtidig har jeg ikke så veldig lyst til det. Sier han at ja det var et hint blir ting liksom så "final".

Unnskyld at jeg spør, men kan dere ikke bare bli sammen - siden dere likevel har så mye glede av hverandre? Eller er det viktig får dere å få knullet flere og ha fullstendig uforpliktende sex?

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men kan dere ikke bare bli sammen - siden dere likevel har så mye glede av hverandre? Eller er det viktig får dere å få knullet flere og ha fullstendig uforpliktende sex?

Du baserer spørsmålet ditt på veldig lite informasjon.

Det har seg sånn at noen passer best sammen kun på det seksuelle planet, hvilket er tilfelle her. Vi har god sex, men utover det så er vi ingen perfekt match. Vi er begge unge og er heller ikke helt klare for å "settle down"

Har du ingen forståelse for at noen bare er sexvenner?

Skrevet

Jeg tror dette er bare helt typisk kvinnfolk - "hva mente han med det? Hvorfor sa han sånn?"

Sannsynligvis ofrer ikke han de siste replikkene der en eneste tanke. :o)

Det virker som du og de andre i tråden her hadde rett. Jeg sendte meldinger med han istad og han ga ikke uttrykk for at han ikke ville treffe meg mer for å si det sånn. Var hyggelig og snakket om "neste gang" :-)

Gjest Hans ottar
Skrevet

Du baserer spørsmålet ditt på veldig lite informasjon.

Det har seg sånn at noen passer best sammen kun på det seksuelle planet, hvilket er tilfelle her. Vi har god sex, men utover det så er vi ingen perfekt match. Vi er begge unge og er heller ikke helt klare for å "settle down"

Har du ingen forståelse for at noen bare er sexvenner?

Ingen forståelse? Nope, korrekt, det har jeg ikke. Men lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...