Gå til innhold

Hva skjer i Østerrike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket om å være syk. Dette er ren og skjær galskap. Lurer på hva som rører seg oppe i hode på slike folk.

Skrevet

Tragisk...

Men hvordan er det mulig at konen hans ikke har visst om dette?

Det tror jeg ikke stemmer..

6 unger må da lage litt lyd...

Gjest D*lilith
Skrevet

Helt sykt ja,men rart kona ikke visste om dette da...

Skrevet

Tragisk...

Er det i samme huset da? Det er ikke mulig å ha en voksen og 6 unger i kjelleren uten å vite om det. Det er så sykt og usannsynlig at man knapt tror det.

Skrevet

Er det i samme huset da? Det er ikke mulig å ha en voksen og 6 unger i kjelleren uten å vite om det. Det er så sykt og usannsynlig at man knapt tror det.

Jepp, samme tenkte jeg!

Det stod at de bodde i samme hus.

Så enten er kona døv eller med på det.

Om ikke det er et jævla svært hus da....

Skrevet

''Mannens kone, som også bodde i huset, sier at hun ikke visste noe om saken.''

Skrevet

Tragisk...

Lu

rte hun ikke på hvor datteren sin var i alle disse årene ?

Skrevet

Lu

rte hun ikke på hvor datteren sin var i alle disse årene ?

Tror hun var blitt meldt savnet..

Hørtes merkelig ut hele greia..

Skrevet

Tragisk! Og som flere andre har påpekt: Uforståelig at kona ikke visste!

Og hva med disse barna som hadde gått på skole - kunne ikke de avsløre noe? Og hvordan hadde de blitt registrert med fødselsnummer etc i offentlige register??

Rart at det ikke oppdages at "uregistrerte" barn går på skolen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tragisk! Og som flere andre har påpekt: Uforståelig at kona ikke visste!

Og hva med disse barna som hadde gått på skole - kunne ikke de avsløre noe? Og hvordan hadde de blitt registrert med fødselsnummer etc i offentlige register??

Rart at det ikke oppdages at "uregistrerte" barn går på skolen.

''Og hva med disse barna som hadde gått på skole - kunne ikke de avsløre noe?''

Barna som hadde gått på skole hadde vel liksom havna på trappa hos "besteforeldrene" som nyfødte, så de hadde nok ikke peiling på hva som foregikk. De kom jo ikke akkurat opp fra kjelleren for å gå på skole.

''Og hvordan hadde de blitt registrert med fødselsnummer etc i offentlige register??''

På samme måte som andre hittebarn ville bli registrert? De som var innestengte i kjelleren derimot var nok "ikke-eksisterende" i det offentlige systemet.

Skrevet

Tror det kan være så lydisolert at det går ann. Men at kjerringa tolerer at mannen har en kjeller ingen får komme ned i, samtidig som de har en datter forsvunnet det skjønner jeg ikke. Hadde begynt å lurer hvis jeg aldri fikk gå ned i kjelleren. Men mulig han hadde skjult det. Kona kan jo være hjernevasket og underkuet hun også for alt vi vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...