Gjest Claus knegg Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.5506125 Nok et sykt menneske, i Østerrike 0 Siter
mrxx Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Snakket om å være syk. Dette er ren og skjær galskap. Lurer på hva som rører seg oppe i hode på slike folk. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Tragisk... Men hvordan er det mulig at konen hans ikke har visst om dette? Det tror jeg ikke stemmer.. 6 unger må da lage litt lyd... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Helt sykt ja,men rart kona ikke visste om dette da... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Tragisk... Men hvordan er det mulig at konen hans ikke har visst om dette? Det tror jeg ikke stemmer.. 6 unger må da lage litt lyd... Er det i samme huset da? Det er ikke mulig å ha en voksen og 6 unger i kjelleren uten å vite om det. Det er så sykt og usannsynlig at man knapt tror det. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Er det i samme huset da? Det er ikke mulig å ha en voksen og 6 unger i kjelleren uten å vite om det. Det er så sykt og usannsynlig at man knapt tror det. Jepp, samme tenkte jeg! Det stod at de bodde i samme hus. Så enten er kona døv eller med på det. Om ikke det er et jævla svært hus da.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Er det i samme huset da? Det er ikke mulig å ha en voksen og 6 unger i kjelleren uten å vite om det. Det er så sykt og usannsynlig at man knapt tror det. ''Mannens kone, som også bodde i huset, sier at hun ikke visste noe om saken.'' 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Tragisk... Men hvordan er det mulig at konen hans ikke har visst om dette? Det tror jeg ikke stemmer.. 6 unger må da lage litt lyd... Lu rte hun ikke på hvor datteren sin var i alle disse årene ? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Lu rte hun ikke på hvor datteren sin var i alle disse årene ? Tror hun var blitt meldt savnet.. Hørtes merkelig ut hele greia.. 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Tragisk! Og som flere andre har påpekt: Uforståelig at kona ikke visste! Og hva med disse barna som hadde gått på skole - kunne ikke de avsløre noe? Og hvordan hadde de blitt registrert med fødselsnummer etc i offentlige register?? Rart at det ikke oppdages at "uregistrerte" barn går på skolen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Tragisk! Og som flere andre har påpekt: Uforståelig at kona ikke visste! Og hva med disse barna som hadde gått på skole - kunne ikke de avsløre noe? Og hvordan hadde de blitt registrert med fødselsnummer etc i offentlige register?? Rart at det ikke oppdages at "uregistrerte" barn går på skolen. ''Og hva med disse barna som hadde gått på skole - kunne ikke de avsløre noe?'' Barna som hadde gått på skole hadde vel liksom havna på trappa hos "besteforeldrene" som nyfødte, så de hadde nok ikke peiling på hva som foregikk. De kom jo ikke akkurat opp fra kjelleren for å gå på skole. ''Og hvordan hadde de blitt registrert med fødselsnummer etc i offentlige register??'' På samme måte som andre hittebarn ville bli registrert? De som var innestengte i kjelleren derimot var nok "ikke-eksisterende" i det offentlige systemet. 0 Siter
Elis31 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Er det i samme huset da? Det er ikke mulig å ha en voksen og 6 unger i kjelleren uten å vite om det. Det er så sykt og usannsynlig at man knapt tror det. Tror det kan være så lydisolert at det går ann. Men at kjerringa tolerer at mannen har en kjeller ingen får komme ned i, samtidig som de har en datter forsvunnet det skjønner jeg ikke. Hadde begynt å lurer hvis jeg aldri fikk gå ned i kjelleren. Men mulig han hadde skjult det. Kona kan jo være hjernevasket og underkuet hun også for alt vi vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.