Gjest trengermer... Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg er klassekontakt og har vært det i snart 1 år. Vet noen her om det har uttelling for ansenitet? Kan jeg få noe for det? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Klassekontakt i ditt barns klasse mener du? Få betaling for det? Det er vel rent dugnadsarbeid man gjør for barna sine. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Kan vel ikke tenke meg at du får ansinitet for det, men det er en ting du kan skrive opp på cv'en for å fortelle litt om hvem du er. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Mener du kontaktlærer? Eller klassekontakt i ditt barns klasse? Det sistnevnte er frivillig arbeid/dugnad. Det førstnevnte kan man nok ha på cv'n men det gir ikke ekstra ansiennitet ved ansettelse noe sted. Ansiennitet er jo antall å man har jobbet, ikke hva slags jobber man har hatt. 0 Siter
fresja Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Eller er du skoleelev, siden du ikke kan stave "ansenitet"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.