Gå til innhold

Temperaturen i flyets bagasjerom?

Anbefalte innlegg

Gjest noen med peil?
Skrevet

Lurer på å ha med sjokolade i en gave til noen i syden. Men det må i tilfelle pakkes i kofferten pga plassmangel. Så lurte jeg på: Er det kaldt eller varmt eller midt i mellom i flyenes bagasjerom?

Kanskje det største hinderet er at det er 35 grader dit vi kommer, og at det kan ta et par timer før vi ankommer hotellet og får lagt det i kjøleskapet?

De har ønsket seg Freia sjokolade så da så...

Skrevet

Tipper det er kaldt. Kjenner musikere som sier at de aldri sender instrumenter (selv godt polstra og emballert) med baggasjen, fordi det blir for kaldt. Husk hvor høyt flyet flyr og hvor helsikes mange minusgrader det er der ute!

Gjest Thea89
Skrevet

det går sikkert bra i flyet, men.. ikke ha den i kofferten når

du går av flyet... da vil den mest sannsynlig smelte før du kommer

til hotellet.

Skrevet

Det er mange, mange minusgrader i det vanlige bagasjerommet såvidt jeg vet.

Gjest Piinjata
Skrevet

Det er mange, mange minusgrader i det vanlige bagasjerommet såvidt jeg vet.

Mange, mange minusgrader? Bikkja bruker å være i lasterommet når vi flyr, og jeg tviler på at han sitter flere timer i flerfoldige minusgrader.

Skrevet

Mange, mange minusgrader? Bikkja bruker å være i lasterommet når vi flyr, og jeg tviler på at han sitter flere timer i flerfoldige minusgrader.

Jeg trodde de hadde egne lasterom for dyr? Men det var kanskje i gamle dager at bagasjen ikke var på temperert sted?

Skrevet

Jeg trodde de hadde egne lasterom for dyr? Men det var kanskje i gamle dager at bagasjen ikke var på temperert sted?

Neida, fremdeles sitter dyrene i egne rom. Jeg har ofte med meg hunden min når jeg flyr til utlandet. Da må jeg alltid si fra på forhånd når hunden skal være med slik at de er klar over det og kan ordne i stand lasterommet der den skal være. Dette rommet er oppvarmet og trykkregulert.

Det er også helt riktig at der bagasjen ligger er det mange mange minusgrader. Når jeg har flydd til varmere strøk og det har gått en stund fra landing til utpakking av bagasje hender det ofte at det fremdeles er kjølig mellom klærne i kofferten.

Skrevet

Det går helt fint å pakke med seg sjokolade i bagasjen selv om du skal til varme strøk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...