Gjest mora2 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Ser dere på det? Herregud for en galskap!! Stakkars unger... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Det er de hjernevaskede bibel-barna du mener? Helt fryktelig! Her skulle barnevernet vært inne etter min mening, men de lider vel ikke noen fysisk overlast kanskje... Skjønt, en av mødrene sa jo at hun banket ungene når de ikke hørte etter... 0 Siter
Aggathe Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Ja, huff, kjenner jeg blir provosert, gi ungene er normal barndom sier nå jeg! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Det er de hjernevaskede bibel-barna du mener? Helt fryktelig! Her skulle barnevernet vært inne etter min mening, men de lider vel ikke noen fysisk overlast kanskje... Skjønt, en av mødrene sa jo at hun banket ungene når de ikke hørte etter... Ja, er de jeg mener.. Ungene skulle blitt tatt for lenge siden! Og ja, du kunne jo høre moren slo sønnen. "Vær snill å ikke slå mamma.." Fy faen, jeg blir så provosert her.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Ja, huff, kjenner jeg blir provosert, gi ungene er normal barndom sier nå jeg! Ja, stakkars små. .. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Sykt!!!! Ja, helt villt. Hadde så vondt av den lille blonde gutten, han så jo ikke lykkelig ut.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ja, helt villt. Hadde så vondt av den lille blonde gutten, han så jo ikke lykkelig ut.. Satt med klumpen i halsen da han lille tassen begynte å gråte ja... *Snufs* 0 Siter
Speak Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ja, helt villt. Hadde så vondt av den lille blonde gutten, han så jo ikke lykkelig ut.. Nei, han virket definitivt ikke lykkelig. Men han var sikkert veldig lydig med guds hjelp og foreldrene som banka han.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Nei, han virket definitivt ikke lykkelig. Men han var sikkert veldig lydig med guds hjelp og foreldrene som banka han.... Ikke sant...Forferdelig! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Satt med klumpen i halsen da han lille tassen begynte å gråte ja... *Snufs* Jeg også..Stakkars lille.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.