Gå til innhold

Mannens klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Inspirert av en annen tråd)

Hjelper dere mannen med å kle seg?

Det gjør jeg...Men som regel bare når vi skal ut.

Ikke fordi han er dum, eller underkuet, men fordi vi liker å ta oss bra ut. Også med klær.

Og fordi han ikke ser hva som passer sammen og ikke.

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bustebeisa

9

• Lillemus

6

• morsan

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Angela26
Skrevet

Min mann spòr meg til ràds om klaer hvis vi skal ut à spise, om det er festligheter,o.l Han tar ikke pà seg noe jeg ikke liker. Han har faktisk hevet noen klaer som jeg syntes var grusomme...

Skrevet

Min mann spòr meg til ràds om klaer hvis vi skal ut à spise, om det er festligheter,o.l Han tar ikke pà seg noe jeg ikke liker. Han har faktisk hevet noen klaer som jeg syntes var grusomme...

De vil jo være fine for oss ;0)

Skrevet

ja, men hjelper han mest når vi skal ut :P jeg er kanskje litt mer nøyere enn han. Men han har selvfølgelig på seg det han vil :)

Skrevet

Om jeg hjelper mannen min med å kle seg?? NEI! Han er da tross alt en voksen mann som heldigvis er i stand til å skjønne kleskoder i alle anledninger...

Skrevet

Bare sånn på siden. Husk sette frem sko på 17. mai.... :-)

Skrevet

Nei. Han syns jeg bare kommer med håpløse råd, og han har relativt god peiling selv. Skulle ønske han i det minste kunne høre på litt råd ang skokjøp, men neida.

Skrevet

Hjelper og hjelper...

Han spør gjerne om hva jeg synes, og jeg har ofte synspunkter på hva han kler og hva som passer sammen. Samme ved kjøp.

Jeg spør gjerne også han når jeg skal pynte meg, men synes kanskje ikke jeg får like konstruktive svar tilbake....

Skrevet

Bare sånn på siden. Husk sette frem sko på 17. mai.... :-)

*LOL*

Herregud...At det går ann..

Ja, jeg skal hvertfall gjemme tøflene.. ;0)

Skrevet

Hjelper og hjelper...

Han spør gjerne om hva jeg synes, og jeg har ofte synspunkter på hva han kler og hva som passer sammen. Samme ved kjøp.

Jeg spør gjerne også han når jeg skal pynte meg, men synes kanskje ikke jeg får like konstruktive svar tilbake....

Hi,hi, jeg spør også..

Skrevet

*LOL*

Herregud...At det går ann..

Ja, jeg skal hvertfall gjemme tøflene.. ;0)

Hihi...

Sikkert best det. :-)

Har aldri fått så stort sjokk før. :-)

Skrevet

Kun om vi skal i selskap (jul eller større bursdager), da ser jeg over om det er flekker på tøyet et par dager før om jeg husker det. :o)

Utover det kler han seg selv. ;o) Det hender jeg hjelper ham å kle av seg da. :-O

Skrevet

Nei. Han syns jeg bare kommer med håpløse råd, og han har relativt god peiling selv. Skulle ønske han i det minste kunne høre på litt råd ang skokjøp, men neida.

He,he, såpass! :0)

Sko ja..Det er jo et kapitel for seg selv her og ;0)

Skrevet

Hihi...

Sikkert best det. :-)

Har aldri fått så stort sjokk før. :-)

IKKE JEG HELLER!!!!!!! ;0)

Skrevet

Om jeg hjelper mannen min med å kle seg?? NEI! Han er da tross alt en voksen mann som heldigvis er i stand til å skjønne kleskoder i alle anledninger...

Så flott for dere begge da :0)

Skrevet

ja, men hjelper han mest når vi skal ut :P jeg er kanskje litt mer nøyere enn han. Men han har selvfølgelig på seg det han vil :)

Jeg er nok litt nøyere jeg og ;0)

Skrevet

Kun om vi skal i selskap (jul eller større bursdager), da ser jeg over om det er flekker på tøyet et par dager før om jeg husker det. :o)

Utover det kler han seg selv. ;o) Det hender jeg hjelper ham å kle av seg da. :-O

*LOL*

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes mannen min er veldig flink til å kle seg, men han foretrekker at jeg er med når han skal kjøpe nytt ;) Det har hendt at han har handlet på egenhånd, og jeg har alltid likt klærne da.

Han går mye med arbeidsklær, men det er berre lekkert ;) Når han pynter seg er han like lekker!

Skrevet

Hihi... :-)

Tror han ble litt sjokka selv og ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...