Gå til innhold

Mannens klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes mannen min er veldig flink til å kle seg, men han foretrekker at jeg er med når han skal kjøpe nytt ;) Det har hendt at han har handlet på egenhånd, og jeg har alltid likt klærne da.

Han går mye med arbeidsklær, men det er berre lekkert ;) Når han pynter seg er han like lekker!

Jeg er også med å kjøpe tøy til han.Han hater handle tøy selv...

Ofte når jeg er på shopping kjøper jeg med noe hjem til han,jeg vet jo hva han liker :0)

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bustebeisa

9

• Lillemus

6

• morsan

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447
Skrevet

Aldri. Mannen min har sin egen stil, og har klare meninger om hvordan han vil være kledd.

Jeg legger meg ikke opp i det, han er jo en voksen mann som han bestemme selv.

Skrevet

Tror han ble litt sjokka selv og ;0)

stakkars han... tenker det gikk mange tanker gjennom hodet hans da det gikk opp for ham... :-)

Skrevet

Så flott for dere begge da :0)

Ja, ikke sant?

Skrevet

Ofte når jeg er på shopping kjøper jeg med noe hjem til han,jeg vet jo hva han liker :0)

Min har 2-3 ganger så mye klær som meg (og det er helt sant!!!) så jeg kjøper ikke klær til ham, selv om jeg finner mye fint som jeg kunne tenkt meg å se ham i. :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg vet også hva mannen min liker, så jeg handler ofte til han når jeg er på shopping :) Han liker veldig godt skjorter, og da helst med korte ermer. Eller litt penere t-skjorter. Min synes også det er kjedelig å handle klær alene.

Han er fornøyd med smaken min, for eksen hans kom ofte hjem med "kunstnerklær". Hun er kunstner selv, og liker knallfarver. f eks hadde de store diskusjoner rundt tapetvalget i stua. Han ønsket en rolig farve, mens hun ville ha glorete blomster, he he.

Skrevet

Jeg vet også hva mannen min liker, så jeg handler ofte til han når jeg er på shopping :) Han liker veldig godt skjorter, og da helst med korte ermer. Eller litt penere t-skjorter. Min synes også det er kjedelig å handle klær alene.

Han er fornøyd med smaken min, for eksen hans kom ofte hjem med "kunstnerklær". Hun er kunstner selv, og liker knallfarver. f eks hadde de store diskusjoner rundt tapetvalget i stua. Han ønsket en rolig farve, mens hun ville ha glorete blomster, he he.

He, he ,min liker ikke særlig skjorter..

Helst T-skjorter. Svarte..Med skumle motiv ;0)

Glorete blomster ja..Da hadde nok Snaxy satt foten ned han og!!

Skrevet

Min har 2-3 ganger så mye klær som meg (og det er helt sant!!!) så jeg kjøper ikke klær til ham, selv om jeg finner mye fint som jeg kunne tenkt meg å se ham i. :o)

Sant?

Uff, her er det meg som har for mye..Men aldri noe å gå med ;0)

Skrevet

Aldri. Mannen min har sin egen stil, og har klare meninger om hvordan han vil være kledd.

Jeg legger meg ikke opp i det, han er jo en voksen mann som han bestemme selv.

Min har også klare meninger om hva han vil gå med!

Men han hater å kjøpe klær..

Og ikke er han flink til å matche...Hi, hi!

Og jeg er nøye ;0)

Skrevet

stakkars han... tenker det gikk mange tanker gjennom hodet hans da det gikk opp for ham... :-)

Hi, hi, han sier han tenkte han håpte jeg ikke oppdaget det..

Men så sa jo så klart DU det ;0)

Skrevet

Hi, hi, han sier han tenkte han håpte jeg ikke oppdaget det..

Men så sa jo så klart DU det ;0)

Hihi... akkurat hva jeg tenkte...

Merket jeg hadde gjort noe dumt for hans del da jeg kommenterte det, men jeg var rett og slett sjokket. :-)

Skrevet

Hihi... akkurat hva jeg tenkte...

Merket jeg hadde gjort noe dumt for hans del da jeg kommenterte det, men jeg var rett og slett sjokket. :-)

He, he, det skjønner jeg godt!

Der kom vi jo så fancy alle fire, matchet gjorde vi også..

Også det skotøyet..

Ble så sjokka selv, at jeg måtte jo bare le!

Skrevet

He, he, det skjønner jeg godt!

Der kom vi jo så fancy alle fire, matchet gjorde vi også..

Også det skotøyet..

Ble så sjokka selv, at jeg måtte jo bare le!

Hihi...

En morsom historie, som jeg heldigvis klare forevige... :-)

Gjest at det er mulig
Skrevet

Det har skjedd et par ganger da jeg ikke orker rusletur i byen ved siden av en som går i gørrskitten flekkete joggebukse og like skitten collegegenser.

Svaret jeg fikk da var at jeg tydeligvis skjemtes over å bli sett med ham, ikke godtok ham som han var, så han ville heller bli hjemme - jeg kunne gå alene.

Gjør ikke det igjen gitt ...

Skrevet

Hihi...

En morsom historie, som jeg heldigvis klare forevige... :-)

He, he!

Kommer nok ikke til å glemme det med det første.. ;0)

Samme når han kom på Qarten på badesko....Er det mulig..

Skrevet

Det har skjedd et par ganger da jeg ikke orker rusletur i byen ved siden av en som går i gørrskitten flekkete joggebukse og like skitten collegegenser.

Svaret jeg fikk da var at jeg tydeligvis skjemtes over å bli sett med ham, ikke godtok ham som han var, så han ville heller bli hjemme - jeg kunne gå alene.

Gjør ikke det igjen gitt ...

Da hadde jeg gått alene hadde jeg vært deg! ;0)

Skrevet

He, he!

Kommer nok ikke til å glemme det med det første.. ;0)

Samme når han kom på Qarten på badesko....Er det mulig..

Eller hit... i shorts og ullsokker i skoene.... ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, han vet heldigvis å kle seg, selv om han en sjelden gang spør meg til råds.

Skrevet

Eller hit... i shorts og ullsokker i skoene.... ;-)

*LOL*

NÅ blir jeg flau.......

Skrevet

*LOL*

NÅ blir jeg flau.......

Spørs om du egentlig er for slapp.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...