Gå til innhold

Mannens klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs om du egentlig er for slapp.... :-)

Snøft...

Endelig har jeg dataen tilbake her, så er det bare dritt å lese ;0)

Ja, jeg har vært innom facen..He, he, snakk om å skrive sånt om dama si!

Aldri om jeg skal kjøpe klær til han mer! *LOL*

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bustebeisa

9

• Lillemus

6

• morsan

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, han vet heldigvis å kle seg, selv om han en sjelden gang spør meg til råds.

Samma her. (igjen*S*)

Skrevet

Hjelper og hjelper...

Han spør gjerne om hva jeg synes, og jeg har ofte synspunkter på hva han kler og hva som passer sammen. Samme ved kjøp.

Jeg spør gjerne også han når jeg skal pynte meg, men synes kanskje ikke jeg får like konstruktive svar tilbake....

''men synes kanskje ikke jeg får like konstruktive svar tilbake....''

LOL!

Skrevet

Snøft...

Endelig har jeg dataen tilbake her, så er det bare dritt å lese ;0)

Ja, jeg har vært innom facen..He, he, snakk om å skrive sånt om dama si!

Aldri om jeg skal kjøpe klær til han mer! *LOL*

Hihi...

Husk at du fortsatt må gå ved hans side. :-) Så da kan du aldri vite hva som skjer. Ullsokker i tøflene, joggebukser og englevingejakka på 17. mai.... :-)

Gjest Elextra
Skrevet

He, he ,min liker ikke særlig skjorter..

Helst T-skjorter. Svarte..Med skumle motiv ;0)

Glorete blomster ja..Da hadde nok Snaxy satt foten ned han og!!

''Helst T-skjorter. Svarte..Med skumle motiv ;0)'''

Høres ut som sønnen min det, han er seks og et halvt.

Skrevet

Sant?

Uff, her er det meg som har for mye..Men aldri noe å gå med ;0)

Han har 60 t-skjorter og det er rene fakta! Og da har jeg kastet sikkert 25 stykker som ikke egnet seg for videre bruk... Av en eller annen grunn har han tydeligvis kjøpt seg opptil flere t-skjorter hver eneste gang han var ute på sjøen, med ymse motiver, farger og kvaliteter....

Skrevet

Det har skjedd et par ganger da jeg ikke orker rusletur i byen ved siden av en som går i gørrskitten flekkete joggebukse og like skitten collegegenser.

Svaret jeg fikk da var at jeg tydeligvis skjemtes over å bli sett med ham, ikke godtok ham som han var, så han ville heller bli hjemme - jeg kunne gå alene.

Gjør ikke det igjen gitt ...

Og jeg som trodde min brydde seg lite om hva han hadde på seg! Om jeg skulle kommentere at han kanskje skulle skiftet bukse før vi stikker ut spiser middag et sted så hadde han da gjort det uten å bli sur! Herregud - møkkete klær hører en evt. skitten jobb til, ikke til daglig, da skifter man til rent tøy etter jobb.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Både og. Jeg er med når han handler, han vil ha meg med, men han bestemmer selv hva som kjøpes og ikke, men såklart vil jo jeg ha innvirkning på det, siden jeg ytrer meningen min.

Det hender han spør om det og det passer sammen.

Så hender det jo hvis jeg skal ha kjole at jeg f.eks kjøper ei skjorte eller slips som passer med kjolen ;o)

Jeg handler endel klær til han, men kjenner han så godt at jeg vet hva han liker og ikke liker.

I det store og hele kler han seg selv, etter at han gikk fra en jobb med arbeidsklær og over til kontor, så har han fått mer interessen for klær, og at det skal passe sammen.

Skrevet

Hehe, joda jeg kan få spørsmål som : kan jeg gå slik? Jeg handler også endel av tøyet hans, men han gjør gode tøyvalg selv også.

Gjest ViViola
Skrevet

Nei. Av og til diskuterer vi "finhetsgraden" hvis vi skal bort, men ut over det holder han orden på klærne og bestemmer selv hva han har på.

Og faktisk handler han klær selv, uten min hjelp, hvilket synes noe - eh - uvanlig i denne tråden.

Skrevet

Nei. Av og til diskuterer vi "finhetsgraden" hvis vi skal bort, men ut over det holder han orden på klærne og bestemmer selv hva han har på.

Og faktisk handler han klær selv, uten min hjelp, hvilket synes noe - eh - uvanlig i denne tråden.

''Og faktisk handler han klær selv, uten min hjelp, hvilket synes noe - eh - uvanlig i denne tråden.''

Jeg har kjøpt noe undertøy til min, men det er ene og alene fordi han ikke kjøper seg nytt selv før det han har faller fra hverandre fullstendig... Og jeg vil gjerne se ham i noe lekkert undertøy fremfor boksere med sleng etter 2314 runder i vaskemaskina... ;o) Utover det står han for klesinnkjøpene sine selv ja.

AneM1365380603
Skrevet

''Helst T-skjorter. Svarte..Med skumle motiv ;0)'''

Høres ut som sønnen min det, han er seks og et halvt.

''Høres ut som sønnen min det, han er seks og et halvt.''

;)

Gjest Elextra
Skrevet

''Og faktisk handler han klær selv, uten min hjelp, hvilket synes noe - eh - uvanlig i denne tråden.''

Hadde virkelig begynt å lure om jeg måtte handle klær til mannen min, jeg er ikke mora hans heller!

Når det er sagt kjenner jeg til enkelte meget oppegående menn som ikke bryr seg en døyt om hva de har på seg - og som av ren bekvemmelighet ber kona handle for seg - og kona aksepterer, rett og slett for å unngå at mannen deres ser direkte ustelt ut...

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg har kjøpt noe undertøy til min, men det er ene og alene fordi han ikke kjøper seg nytt selv før det han har faller fra hverandre fullstendig... Og jeg vil gjerne se ham i noe lekkert undertøy fremfor boksere med sleng etter 2314 runder i vaskemaskina... ;o) Utover det står han for klesinnkjøpene sine selv ja.

Liker undertøyet hans også, jeg - men aller best liker jeg'n uten undertøy! ;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Hadde virkelig begynt å lure om jeg måtte handle klær til mannen min, jeg er ikke mora hans heller!

Når det er sagt kjenner jeg til enkelte meget oppegående menn som ikke bryr seg en døyt om hva de har på seg - og som av ren bekvemmelighet ber kona handle for seg - og kona aksepterer, rett og slett for å unngå at mannen deres ser direkte ustelt ut...

Ustelte menn (og kvinner, for den del, da) er jo ikke lekkert, så om det ligger i den kategorien kan man jo forstå at husfruen tar innkjøpene. Men jaggu er jeg glad jeg ikke er der! Det får holde med klær til meg og ungene, jeg er ikke SÅÅÅÅ himla glad i shopping!

Skrevet

Nei, det ordner han sjøl heldigvis.

Jeg har nok med ungene og meg selv om jeg ikke skal passe på ham også.

-men jeg svarer ham hvis han spør om det er ok det han har tatt på da...-og han svarer hvis jeg spør ham om mine klær

Skrevet

Hos oss er det rett og slett fordi vi har lite fristendes butikker her, og handler når vi er borte, og da er vi som oftes sammen. Eller jeg er alene.

Det er slett utvalg i klær her, så skulle vi ha lyst på noe ikke alle andre har her, må vi dra bort. Slik er det når vi bor i grisegrente strøk ;o)

Gjest ViViola
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1209366583' post='3861885]

Hos oss er det rett og slett fordi vi har lite fristendes butikker her, og handler når vi er borte, og da er vi som oftes sammen. Eller jeg er alene.

Det er slett utvalg i klær her, så skulle vi ha lyst på noe ikke alle andre har her, må vi dra bort. Slik er det når vi bor i grisegrente strøk ;o)

He-he...

Nå er (heldigvis) ingen av oss opptatt av utseendet og moter og slikt, så det går helt fint å ha helt greie klær på seg ut fra denne mikroputtbyens tilbud. :-)

Skrevet

He-he...

Nå er (heldigvis) ingen av oss opptatt av utseendet og moter og slikt, så det går helt fint å ha helt greie klær på seg ut fra denne mikroputtbyens tilbud. :-)

Jeg er blitt mer opptatt av det, etter litt for mange års isolasjon pga sykdom, fant jeg ut at jeg kom meg mer ut om jeg følte meg vel. Men, jeg er ikke fanatisk altså -jeg trives svært godt i joggebuksene mine ;o)

Det har nok også noe med at etter at jeg ble operert, så kunne jeg plutselig bruke en god del klær jeg ikke hadde kunnet bruke før, og ikke minst, jeg var i form til å faktisk prøve klær :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...