Gå til innhold

Mannens klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Av og til diskuterer vi "finhetsgraden" hvis vi skal bort, men ut over det holder han orden på klærne og bestemmer selv hva han har på.

Og faktisk handler han klær selv, uten min hjelp, hvilket synes noe - eh - uvanlig i denne tråden.

''Og faktisk handler han klær selv, uten min hjelp, hvilket synes noe - eh - uvanlig i denne tråden.''

De aller fleste har vel svart at de ikke hjelper til med å "kle han", og da antar jeg at de fleste av dem igjen heller ikke handler klær, selv om de ikke har sagt det eksplisitt (ble jo ikke spurt etter det *S*)

Her i huset tør jeg ikke engang kjøpe klær til han i gave, for han vil velge alt selv! ;-)

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bustebeisa

9

• Lillemus

6

• morsan

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

''Og faktisk handler han klær selv, uten min hjelp, hvilket synes noe - eh - uvanlig i denne tråden.''

De aller fleste har vel svart at de ikke hjelper til med å "kle han", og da antar jeg at de fleste av dem igjen heller ikke handler klær, selv om de ikke har sagt det eksplisitt (ble jo ikke spurt etter det *S*)

Her i huset tør jeg ikke engang kjøpe klær til han i gave, for han vil velge alt selv! ;-)

''Her i huset tør jeg ikke engang kjøpe klær til han i gave, for han vil velge alt selv! ;-)''

He-he, jeg gjorde et par spede forsøk i starten av forholdet, men de klærne fant jeg igjen bakerst i skapet da vi flyttet noen ca 10 år senere... Så - jeg kjøper ikke klær i gave.

Skrevet

''Helst T-skjorter. Svarte..Med skumle motiv ;0)'''

Høres ut som sønnen min det, han er seks og et halvt.

He, he, så ille er det nok ikke ;0)

Men han er en metal fyr, og da er det mye "fæle" motiver, som min mor sier ;0)

Skrevet

Hihi...

Husk at du fortsatt må gå ved hans side. :-) Så da kan du aldri vite hva som skjer. Ullsokker i tøflene, joggebukser og englevingejakka på 17. mai.... :-)

*Grøsser* ;0)

Skrevet

Nei. Av og til diskuterer vi "finhetsgraden" hvis vi skal bort, men ut over det holder han orden på klærne og bestemmer selv hva han har på.

Og faktisk handler han klær selv, uten min hjelp, hvilket synes noe - eh - uvanlig i denne tråden.

He, he, synes det er moro å hjelpe han litt jeg!

Skrevet

Nei, det ordner han sjøl heldigvis.

Jeg har nok med ungene og meg selv om jeg ikke skal passe på ham også.

-men jeg svarer ham hvis han spør om det er ok det han har tatt på da...-og han svarer hvis jeg spør ham om mine klær

He, he, jeg synes bare det er moro!

Kler alle sammen ved spesielle annledninger, så matsher vi så fint :0)

Skrevet

Hehe, joda jeg kan få spørsmål som : kan jeg gå slik? Jeg handler også endel av tøyet hans, men han gjør gode tøyvalg selv også.

He, he, samme her! Men det går begge veier, for jeg spør også!

Tøy handler vi alltid sammen :0)

Skrevet

He, he, samme her! Men det går begge veier, for jeg spør også!

Tøy handler vi alltid sammen :0)

Men si meg: godtar du det tøyet du har på når han sier det er fint? Jeg tar meg i å bytte jeg noen ganger :) Har noen ganger følelsen av at han sier/synes det er fint forå slippe å vente så lenge hehe

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, mannen min klarer heldigvis å kle på seg selv, både rent praktisk og når det gjelder sammensetningen.

Gjest ViViola
Skrevet

He, he, synes det er moro å hjelpe han litt jeg!

Vi er nok veldig forskjellige, ja, jeg hadde nok heller mistet litt respekt for mannen min om han ikke greide å kle seg selv. Og for mora hans.

Skrevet

Men si meg: godtar du det tøyet du har på når han sier det er fint? Jeg tar meg i å bytte jeg noen ganger :) Har noen ganger følelsen av at han sier/synes det er fint forå slippe å vente så lenge hehe

*Haha* Jeg har sluttet å spørre, det hender han får glimtet i øyet og later som han blir forskrekket:"Skal du gå sånn!?" Og så ler han godt. :o)

Skrevet

*Haha* Jeg har sluttet å spørre, det hender han får glimtet i øyet og later som han blir forskrekket:"Skal du gå sånn!?" Og så ler han godt. :o)

hehe, de kjenner oss godt ;)

Skrevet

Nei, dette klarer han selv. Men jeg kan hjelpe til med innkjøpene.

Skrevet

Vi er nok veldig forskjellige, ja, jeg hadde nok heller mistet litt respekt for mannen min om han ikke greide å kle seg selv. Og for mora hans.

Jeg mister ikke respekten for han selv om jeg hjelper med klærene :0)

Skrevet

Nei, dette klarer han selv. Men jeg kan hjelpe til med innkjøpene.

Innkjøpene er jo det gøyeste :0)

Skrevet

He,he, godtar det om jeg føler meg fin ;0)

Gjest Joppeline
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Mannen min er voksen. Han "hjelper" ikke meg heller. Og ikke handler jeg, ikke stryker jeg og ikke pakker jeg hans klær heller.

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Mannen min er voksen. Han "hjelper" ikke meg heller. Og ikke handler jeg, ikke stryker jeg og ikke pakker jeg hans klær heller.

Jeg stryker heller ikke..

Men jeg må nok innrømme at jeg hjelper til å pakke...

Om vi skal på turer, pakker jeg alltid alt for alle..

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg mister ikke respekten for han selv om jeg hjelper med klærene :0)

Det har jeg skjønt, ja, og det er det jeg mener med at vi er veldig ulike. :-)

Skrevet

Det har jeg skjønt, ja, og det er det jeg mener med at vi er veldig ulike. :-)

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...