Gjest Elextra Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Vi er nok veldig forskjellige, ja, jeg hadde nok heller mistet litt respekt for mannen min om han ikke greide å kle seg selv. Og for mora hans. Å si man mister respekten for vedkommende er vel å trekke det langt. Noen (særlig menn) synes klær er totalt uvesentlig utover det å dekke til og varme kroppen, og kan trenge en hjelpende hånd, selv om de er oppegående og selvgående ellers. Når det er sagt er jeg glad jeg ikke er gift med en slik - ja, det hadde vel i det hele tatt vært svært usannsynlig at jeg innledet noe som helst med en slik mann :-). 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Å si man mister respekten for vedkommende er vel å trekke det langt. Noen (særlig menn) synes klær er totalt uvesentlig utover det å dekke til og varme kroppen, og kan trenge en hjelpende hånd, selv om de er oppegående og selvgående ellers. Når det er sagt er jeg glad jeg ikke er gift med en slik - ja, det hadde vel i det hele tatt vært svært usannsynlig at jeg innledet noe som helst med en slik mann :-). ''Når det er sagt er jeg glad jeg ikke er gift med en slik - ja, det hadde vel i det hele tatt vært svært usannsynlig at jeg innledet noe som helst med en slik mann :-).'' Nei, det hadde ikke jeg heller. En mann som ikke kan kle på seg selv synes jeg er svært lite interessant. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 ''Når det er sagt er jeg glad jeg ikke er gift med en slik - ja, det hadde vel i det hele tatt vært svært usannsynlig at jeg innledet noe som helst med en slik mann :-).'' Nei, det hadde ikke jeg heller. En mann som ikke kan kle på seg selv synes jeg er svært lite interessant. ''En mann som ikke kan kle på seg selv synes jeg er svært lite interessant.'' Ja, å måtte tre bena deres ned i trusene, t-skjorten over hodet og kneppe skjortene deres blir litt i meste laget, enig i det. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 ''En mann som ikke kan kle på seg selv synes jeg er svært lite interessant.'' Ja, å måtte tre bena deres ned i trusene, t-skjorten over hodet og kneppe skjortene deres blir litt i meste laget, enig i det. He-he, det ble med et "på" for mye, gitt! Ja-ja, you see the picture! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 He-he, det ble med et "på" for mye, gitt! Ja-ja, you see the picture! *knegg* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 *knegg* (Men jeg hjelper gjerne til med AVkledning, da! ;-)) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (Men jeg hjelper gjerne til med AVkledning, da! ;-)) DET er en helt annen utfordring 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 DET er en helt annen utfordring ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.