Gå til innhold

Kreftforsikring

Gjest spille på folks frykt

Anbefalte innlegg

Gjest spille på folks frykt
Skrevet

Skal dere kjøpe kreftforsikring?

Skrevet

For sent for mitt vedkomne gitt...

Dessuten tror jeg det er umulig å forsikre seg mot alt her i livet...Ikke noe jippi å få kreft selv med forsikring vil jeg mene?

Skrevet

Hvorfor skulle man trenge en kreftforsikring, en vanlig sykeforsikring dekker jo sykdom?

Skrevet

Hvorfor skulle man trenge en kreftforsikring, en vanlig sykeforsikring dekker jo sykdom?

Et godt eksempel på å sko seg på andres tragedier...

Skrevet

Nei. Ville ikke fått forsikring uansett pga nære familiemedlemmer med kreft, men ville ikke tegnet slik forsikring lell.

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Har vært inne på tanken, men er redd det er for sent for min del. Regner med at det er noen års karantene-tid etter å ha hatt forstadie til kreft i fjord.

For noen år siden, så var det en jente som anbefalte meg sterkt å ta opp en sånn forsikring.

Hun måtte fjerne begge brystene, på grunn av kreft. Bare å gå og kjøpe plaster, etc, som skulle til, var en formue i uken. Parykk og annet utstyr får du en liten støtte til, men på langt nær nok. Under cellegiftbehandlinger, når kreftene er vekke og kvalmen dominerer, trenger man ekstra hjelp til barnetilsyn, hjelp i huset etc. Lett og tenke at det kan familien ordne, men de rammes også av sykdommen.

Vanlige forsikringer dekker jo mye, men da må du ha anledning til å legge ut for utgiftene selv, i første omgang.

Ved denne spesielle kreft-forsikringen, skal du vel få utbet et bestemt beløp når sykdommen blir oppdaget, og da vil nødvendigvis noen små økonomiske bekymringer for fremtiden kunne ryddes av veien.

Jeg skal ha denne forsikringen, om sikkert noen år.

Gjest imummzka
Skrevet

siden mamma døde av brystkreft ville jeg nok ikke fått noe kreftforsikring.

Skrevet

Jeg mener at den forsikringen jeg har i Gjensidige også dekker kreft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...