Gjest Mamman til ei lita jente Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kan man få stønad til barnetilsyn i mer enn tre år? Jeg mener tre år var grensen da jeg søkte om det for to år siden. Det betyr at jeg går inn i mitt siste år nå. Dette blir også siste året i barnehagen. Men SFO koster vel ca det samme i mnd. Og jeg kunne trenge stønaden noen år til. Fant ikke noen opplysninger om begrensningen på tre år på NAV sine sider. Er den noen som har peiling? Lurer samtidig på om man som skilt får barnebidrag fra staten om barnets far dør. Det er fælt å måtte tenke på det, men sånn er det desverre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Stønad til barnetilsyn er ikke tidsbegrenset, du blander kanskje sammen med overgangsstønaden? Stønad til barnetilsyn får du så lenge du har barn i bhg / sfo og har liten nok inntekt. Jeg får det på 5. året nå, må søke på nytt en gang i året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamman til ei lita jente Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Stønad til barnetilsyn er ikke tidsbegrenset, du blander kanskje sammen med overgangsstønaden? Stønad til barnetilsyn får du så lenge du har barn i bhg / sfo og har liten nok inntekt. Jeg får det på 5. året nå, må søke på nytt en gang i året. Takk, det var gode nyheter. Du har helt rett, jeg fikk forklart begge stønadene, så jeg blandet nok de to sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.