Gå til innhold

Mat på bad taste-party

Anbefalte innlegg

Gjest Bad taste
Skrevet

Jeg skal ha bad taste-party for jobben om et par uker. Hadde først tenkt å bare servere snacks, men så kom jeg på at det jo hadde vært artig å lage noe enkel, passende bad taste-mat. Den bør jo ikke smake så dårlig, for da blir den jo ikke spist, men kan jo se litt morsom ut.

Har hittil kommet på at jeg kan farge dip med konditorfarge, sånn at den bli eks blå og rosa. Ellers kan jeg lage eks. blå pasta og servere med enkel saus til.

Noen forslag?

Skrevet

Hold deg til vanlig mat som blir spist. Farget og ellers ekkel mat er ikke morsomt for folk over 12 år.

punky brewster
Skrevet

Du må ikke kødde med maten, mat må se delikat og fristende ut. Konditorfarge funker bare på barnehagebarn

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig med de andre to her, mat skal ikke være udelikat når det serveres til folk over barnehagestadiet.

Skrevet

Er enig med de andre her.

Det eneste jeg kunne tenke måtte være at du lager mat som ikke er vanlig på fest lenger? Mange lager lapskaus, kunne det vært noe? Det er i det minste en gammel rett, men god. Kanskje du får flere forslag på "gammel.mat"....

Mrs. Wallace
Skrevet

Tja, skal man dømme etter tidligere tråder, er cabaret en sikker vinner i bad taste-segmentet. *dukker*

Men seriøst: Jeg er enig med de andre her - du må ikke tulle med selve maten. Den kan godt være enkel, men den bør være god og delikat.

Ta det heller ut i f.eks glorete papptallerkner, heslige servietter og "festlig" drinkpynt, der er det mye artig å velge blant.

Gjest Bad taste
Skrevet

Tja, skal man dømme etter tidligere tråder, er cabaret en sikker vinner i bad taste-segmentet. *dukker*

Men seriøst: Jeg er enig med de andre her - du må ikke tulle med selve maten. Den kan godt være enkel, men den bør være god og delikat.

Ta det heller ut i f.eks glorete papptallerkner, heslige servietter og "festlig" drinkpynt, der er det mye artig å velge blant.

Kjekt å få innspill fra "folket"! OK, vi er en barnslig gjeng, men skjønner at dette nok kanskje ikke ville funket så bra som jeg i utgangspunktet tenkte det ville. Holder meg nok til den opprinnelige planen da, å satse på enkel snacks o.l. og leiter etter harry servietter og bordpynt. Blir jo ikke noe problem - masse gyselige silkeblomster eks..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...