Gjest nå er jeg lei sykdom..... Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Uff....synes det stadig er sykdom her, og føler vi er mye hos legen, føler av og til jeg blir sett på som lett hysterisk Men, nå er guttungern "syk" igjen. God allmentilstand, blir fortere sliten og trenger hvile, slik at han også blir fort grinete og lite hyggelig selskap... Vært litt hoven i halsen for et par uker siden, hovne kjertler og rød hals, men ikke vondt i følge seg selv, og ingen feber. Nå har han en ukes tid vært småhes, ellers samme for før, fortsatt ingen feber. Var hjemme fra barnehagen i 3 dager forrige uke uten endring. Burde han vært sjekket, eller er det noe som bare går?? Noen som har vært borti det samme?? Han er forresten 4 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har dere sjekket han for jernmangel? Guttungen var slik, og de i periodene han hadde jernmangel, ble han oftere syk enn ellers, vet ikke om det var tilfeldig. Han ble fort sliten og måtte hvile mye, når jernlagerene steg, kviknet han til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Som Shira sier - det kan skyldes jernmangel, poden her blir akkurat sånn når han trenger jerntilskudd en periode. Få sjekket jernlagrene hans, ikke bare blodprosenten, men jernlagrene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nå er jeg lei sykdom..... Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Som Shira sier - det kan skyldes jernmangel, poden her blir akkurat sånn når han trenger jerntilskudd en periode. Få sjekket jernlagrene hans, ikke bare blodprosenten, men jernlagrene. Det har jeg ikke tenkt på... Kan være greit med en lege tur da? Er jo ett eller annet i halsen hans da... Er liksom snart på fornavn med legesekretærene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det har jeg ikke tenkt på... Kan være greit med en lege tur da? Er jo ett eller annet i halsen hans da... Er liksom snart på fornavn med legesekretærene... Ta en tur til legen og be om å få målt jernlagrene med det samme. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kan bare si meg enig med de andre - jernmangel ser sånn ut hos oss også. Med hals og det hele. Dersom de finner ut at han har jernmangel, og dette problemet oppstår flere ganger, så be de sjekke etter om han har noen indikasjon på betennelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.