Gjest mammamiaaa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Babyen min sov mer enn vanlig i går, f.eks. fra 17-2030, så 21-2300, så 2330-0400, dette var jo deilig for oss foreldrene, for siste dagene har hun vært litt urolig og sovet kanskje bare 1 time om gangen, men så var hun helt fin når hun våknet nå sist gangen og fikk pupp og drakk ivrig, men på slutten ville hun ikke ha mer og ble grinete, fikk smokk og var fornøyd en stund, men så ble hun grinete igjen, fikk jmer pupp og ble fornøyd, osv samme leksa, holdt henne oppe, bysset henne, strøk henne, skiftet bleie og bla bla, styrte med henne i en time, så la jeg henne i senga og det virket som hun skulle sove, men neida, da ble hun sutrete igjen, så jeg tok henne opp... Bysset henne, holdt henne oppe i tilfelle hun skulle rape. så ble hun søvnig, og jeg la henne i sengen.. men så sutret hun igjen og plutselig komm det masse oppkast, det luktet faktisk litt oppkast, men var hvitt som gulp, sikkert rundt 4 brekninger. Hva kan dette være? Har opplevd hun har gulpet litt av og til, men ikke så mye! Etter dette roet hun seg og sovnet, og sov helt til nå, 3 1/2 time. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bare litt overskuddsmat som skulle opp før hun kunne roe seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.