Gå til innhold

Gynekolog - asker/bæru/oslo

Anbefalte innlegg

Gjest psyejente
Skrevet

Jeg har gynekologskrekk, noe så innmari. Akkurat som andre kan ha alvorlig tannlegeskrekk. Fikk satt inn en hormonspiral i håp om å få bukt med kraftige blødninger. Dette ble gjort under narkose. Men nå er jeg lei hele sprialen fordi det ikke er noe orden på syklusene over hodet. Føler derfor at jeg forsøker meg uten igjen.

Men saken da. Er det noen som kjenner en TRYGG; ERFAREN, FORST¨ÅELSESFULL, KVINLIG gynekolog? Jeg bor sentralt ved toget, så både Bærum, Asker og sentraloslo er greit. Har bestilt time hos fastlegen min for å diskutere saken den 8.mai, men hvis han velger å henvise meg så hadde det jo vært greit med et navn. Ønsker å slippe narkose denne gangen.

Skrevet

Catarina Falck, Dybwadsgt 2, 0367 Oslo, Tlf 2244 9997

Svært vennlig og lett å snakke med. Hun har vanlig refusjonsavtale, slik at du kun betaler normal egenandel. Anbefales på det varmeste:-)

Gjest littlepie
Skrevet

Mette Isachsen, gynekolog og spesialist i kvinnesykdommer.

Ca 50 år, svært hyggelig, rolig og behagelig vesen! Gått til henne i mange år. Finnes på Omnia Røde Kors i Frederik Stangs gate (Frogner) i Oslo.

Gjest Anbefales
Skrevet

Marit Garberg Andvig

Pilestredet Park 7 inngang Stensbergt. 20, 0176 Oslo

22 99 27 00.

Veldig flink og forståelsesfull. Godt voksen. tar seg tid til å prate så lenge man trenger. Har en moderne stol helt uten bøyler, man sitter ganske vanlig.

Gjest Hoggormen
Skrevet

Takk for alle svar!

Det med den stolen hørtes lurt ut!

Har denne gynekologen driftsavtale (vanlig egenandel eller frikort?)

Skrevet

Catarina Falck, Dybwadsgt 2, 0367 Oslo, Tlf 2244 9997

Svært vennlig og lett å snakke med. Hun har vanlig refusjonsavtale, slik at du kun betaler normal egenandel. Anbefales på det varmeste:-)

Ååååå, helt enig. Hun er superkoselig. Hadde henne som fødselslege på Aker for 10 år siden og har aldri glemt det inntrykket hun gjorde.

Ble litt misunnelig jeg, kanskje jeg skal skifte gynekolog. Visste ikke at hun var flyttet til egen praksis.

Skrevet

Ååååå, helt enig. Hun er superkoselig. Hadde henne som fødselslege på Aker for 10 år siden og har aldri glemt det inntrykket hun gjorde.

Ble litt misunnelig jeg, kanskje jeg skal skifte gynekolog. Visste ikke at hun var flyttet til egen praksis.

Hun overtok praksisen til Torstein Winge for et par år siden:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...