Gjest IA-N-S Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg oppdaget i helgen at min sønn på to år, hadde rød og hoven penis. Jeg oppdaget det da han skrek av smerte etter å ha prøvd å klatre over et gjerde. Tilstanden var åpenbart vond, og jeg fikk ikke berøre penisen hans. Flere ganger i løpet av helgen har han klaget over at det "gjør vondt i tissen", og ved noen anledninger har han skreket av smerte. I går kveld oppdaget jeg at det kom litt gulaktig slim fra penis. I dag, mandag, hadde jeg tenkt å ringe legen. Men nå er hevelsen langt mindre og rødfargen nesten borte. Derfor valgte jeg å se det an. Men hva mener du? Hva kan dette være? Bør jeg uansett kontakte lege for undersøkelse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du bør kontakte lege,vår sønn hadde dette da han var liten, og da fikk vi en salve vi skulle sprøyte inn,da gikk det over etter en stund,det var infeksjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jepp.. ta en tur til legen. H*n vil fjerne det som ligger å irriterer og du lærer samtidig hvordan det skal gjøres. Så vil du også få en slags olje/krem som du skal ha på til det blir helt bra =) Og sist men ikke minst, så vil du få vite hvordan du kan forebygge slik at det ikke skjer igjen. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ta ham med til lege, det er vondt! http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321147 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.