Gå til innhold

FirstPrice matprodukter

Gjest FirstPrice-matprodukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere det i husholdningene deres ?

Tenker dere på hvorfor det selges billigere enn annen matprodukter ?

Har prøvd noen få produkter, men vi i familien synes alltid det er merkelige smaker på det meste ...... har liksom fått det inn i hodet mitt at det er ''oppsopet'' de pakker inn å selger til oss ...

Gjest originalen er best
Skrevet

Enig, stort sett alt av billige etterligningsprodukter er det rett og slett usmak på. Jeg har sluttet å kjøpe billige erstatningsprodukter, de blir bare delvis spist opp, resten blir kastet.

Skrevet

Kom det Ikke akkurat frem i media at de store konkurentene gir ut samme produkt, bare med annet navn og billigere?....

Vi kjøper noe billig produkter, men noe må vi ha "orginalt".

fks makrell i tomat, leverpostei, ost.

Makkaroni ol kjøper vi billigs mulig.

Skrevet

Vi bruker en del FirstPrice. En del av produktene synes jeg er veldig gode, noen prøver jeg bare en gang... De har jo bl.a. First Prise poteter og paprika. Det er i hvertfall like bra som andre valg.

Prøv også tortillachips med eller uten ost. MMMmmmmm.

Skrevet

Kom det Ikke akkurat frem i media at de store konkurentene gir ut samme produkt, bare med annet navn og billigere?....

Jo, var ikke det Tine og gulostene da ?

Men faktisk, jeg har ofte kjøpt den Coop hvitosten, den er faktisk kjempegod :), den tenkte jeg ikke på da jeg startet tråden.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg kjøper kjøttbollene de har,kjempegode : )

Skrevet

Prior lager visstnok kyllingfilet i FirstPrice eller et annet "billignavn". Dette i følge en bekjent som jobber der.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, vi bruker en del FirstPrice-varer, blant annet fiskepinner, syltetøy, div grønnsaker. Prøver oss fram, og fortsetter med First Price dersom det ikke er noen merkbar kvalitetsforskjell.

Bruker også First Price-bleier og håndsåpe.

Skrevet

Jo, var ikke det Tine og gulostene da ?

Men faktisk, jeg har ofte kjøpt den Coop hvitosten, den er faktisk kjempegod :), den tenkte jeg ikke på da jeg startet tråden.

Jo, tror det var den :0)

Var det coop osten som var erstattningen?

Skrevet

Prior lager visstnok kyllingfilet i FirstPrice eller et annet "billignavn". Dette i følge en bekjent som jobber der.

Hm, sier du det!

Jeg tror det er mange som "lurer" oss litt på den måten!

Kjøpte en gang en kylling fra "den stolte hanen", det var en dyr kylling, men du så god den var :0)

Gjest ViViola
Skrevet

Vi prøver gjerne FP-produkter, vi, men ikke alt kan klassifiseres som mat, da... Fiskegratengen, f.eks., det var noe seriøst skvip.

Jeg tror IKKE det er oppsop, men vi forledes til å tro at en vare med riktig merke er bedre. Det gjelder jo alt fra mat til klær til biler og feriereiser. Og da tror vi det.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har inntrykk av at kvaliteten er under middels, så jeg velger heller alternativer, om de finnes. Men på en del typer produkter varierer jo ikke kvaliteten så mye.

Tvillingmamma
Skrevet

I en test av spaghetti for en stund siden, kom faktisk first price best ut i smak...

Skrevet

Nja... Det kommer helt an på hva det er! Spaghetti kjøper jeg like greit i billigste utgave, den smaker jo fint lite uansett. :o) Men kjøttmat f.eks., der holder jeg meg til Gilde evt. noen lokale kjøttprodusenter, det er flere der som ikke har spiselige produkter omtrent.

Skrevet

Nja, jeg kjøper ofte First Price-produkter. Synes mange av produktene er helt greie, så lenge det ikke er noe spesielt jeg skal ha, da kjøper jeg bedre kvalitet.

Gjest ChiengMai
Skrevet

De har tidenes beste taco-lefser i alle fall. En del av de andre produktene er også gode. Kjøper ikke mat jeg ikke liker bare fordi den er billig.

Skrevet

Kjøper noe, mye er det jo ikke forskjell på. Men jeg unngår dusjsåpe og shampoo, de tåler jeg ikke.

Skrevet

Nja... Det kommer helt an på hva det er! Spaghetti kjøper jeg like greit i billigste utgave, den smaker jo fint lite uansett. :o) Men kjøttmat f.eks., der holder jeg meg til Gilde evt. noen lokale kjøttprodusenter, det er flere der som ikke har spiselige produkter omtrent.

Jaja, Gilde har jo vist at vi ikke nødvendigvis alltid bør stole på de største. hehe... Men blir vel gjerne Gild epå meg og, av gammel vane.

Skrevet

Jaja, Gilde har jo vist at vi ikke nødvendigvis alltid bør stole på de største. hehe... Men blir vel gjerne Gild epå meg og, av gammel vane.

Jeg synes Gilde er best smaksmessig og holder meg derfor stort sett til dem, i alle fall i forhold til Spis, EuroShopper og en del andre rimeligere merker. Nordfjord har noen gode produkter som også er en del rimeligere i pris f.eks.

Gjest Coopern
Skrevet

Jeg synes Gilde er best smaksmessig og holder meg derfor stort sett til dem, i alle fall i forhold til Spis, EuroShopper og en del andre rimeligere merker. Nordfjord har noen gode produkter som også er en del rimeligere i pris f.eks.

Coops pølser ble nettopp kåret til best i test.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...