Åsemor Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hvitløksbaguettene er veldig veldig gode. Hatting ble skikkelig nedtur. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Coops pølser ble nettopp kåret til best i test. Jeg handler sjelden på Coop, er omvei å komme seg dit. 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Jeg kjøper mye FP produkter. Det meste av det jeg har prøvd har en helt grei smak og kvalitet. Shampo, bearnaise saus og leverposteien holder jeg meg unna. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Vi har ikke noen sånne produkter her jeg bor (utenlands) men vi har andre merker som er noe nesten det samme. Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe billige produkter,men ikke alle produktene er av samme kvalitet. 0 Siter
Gjest Coopern Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg handler sjelden på Coop, er omvei å komme seg dit. Javel, jeg sa bare at de hadde vunnet TV2s test... 0 Siter
Pili26 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Prior lager visstnok kyllingfilet i FirstPrice eller et annet "billignavn". Dette i følge en bekjent som jobber der. Det har jeg hørt også, at FP kyllingflileten er fra prior. Uansett så er den veldig god, og mye billigere en priorkyllingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.