Gjest Elextra Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mine BHer tåler 60 grader (enkle greier). Tenåringens tåler det ikke, men dem tenkte jeg ikke på da jeg skrev svaret. Mine tåler bare 30 grader, og om jeg har kjøpt truser med tåler de i følge vaskeanvisningen heller ikke mer. Men jeg kjører dem gjerne på 40 grader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Et spørsmål: Bruker dere håndklærne flere ganger (henger de opp til tørk) eller går de til vask etter hver bruk?? (Vi bruker håndklærne flere ganger). Jeg driver verken hotell eller vaskeri, så håndklærne må brukes flere ganger. Mulig unntak for gymposehåndkler, spesielt hvis de er brukt etter bading i klorvann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg kjøpte mer mørkt undertøy...så har jeg til en "full" vask med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg driver verken hotell eller vaskeri, så håndklærne må brukes flere ganger. Mulig unntak for gymposehåndkler, spesielt hvis de er brukt etter bading i klorvann. ''Jeg driver verken hotell eller vaskeri,'' Det trudde ikke jeg at jeg gjorde heller, men jeg lurer jaggu innimellom... Gruer meg til jentene kommer i trening-og-dusje-flere-ganger-om-dagen-alder... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Både guttungen og jeg og pappa'n har endel mørkt undertøy. Også er det noen jeans og barnklær som tåler 60 grader + sengetøy. -så som regel får jeg en full maskin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ''Jeg driver verken hotell eller vaskeri,'' Det trudde ikke jeg at jeg gjorde heller, men jeg lurer jaggu innimellom... Gruer meg til jentene kommer i trening-og-dusje-flere-ganger-om-dagen-alder... De som driver hotell, vaskeri, transportbyrå eller catering-firma, får betalt. En enkel sjekk viser at jeg ikke er blant noen av dem. Sånn ellers, på bakgrunn av hva jeg bedriver, kunne jeg trodd annerledes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 De som driver hotell, vaskeri, transportbyrå eller catering-firma, får betalt. En enkel sjekk viser at jeg ikke er blant noen av dem. Sånn ellers, på bakgrunn av hva jeg bedriver, kunne jeg trodd annerledes. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liede Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sammen med sokker og mørke håndklær på 75 eller 60 grader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 vasker det med annet undertøy og håndklær på 60 grader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Et spørsmål: Bruker dere håndklærne flere ganger (henger de opp til tørk) eller går de til vask etter hver bruk?? (Vi bruker håndklærne flere ganger). Av hensyn til miljø har jeg ikke samvittighet til å slenge håndklær på vask etter en gang nei, her brukes de flere ganger. Ville jo blitt sinnsvakt mye vasking da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg vasker alt undertøy sammen på 60 grader, men prøver å unngå å kjøpe hvitt undertøy... Tror ikke jeg hadde orka å bruke undertøy vaska på bare 40 grader... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vasker det sammen med mørke håndklær på 60gr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeirB Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ''Hva gjør dere med det mørke undertøyet??'' Det graver eg ned i hagen faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Et spørsmål: Bruker dere håndklærne flere ganger (henger de opp til tørk) eller går de til vask etter hver bruk?? (Vi bruker håndklærne flere ganger). Jeg vasker håndklærne etter en gangs bruk. Klarer ikke å bruke de flere ganger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ''Hva gjør dere med det mørke undertøyet??'' Det graver eg ned i hagen faktisk. Typisk mannfolk ass' .... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Her går det sammen med mørke håndklær, mørke sokker, strømpebukser, kluter, bodyer osv. på 60 grader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slik er det her Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det går på 40 grader i farget vask. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vi vasker undertøy, sokker, håndklær og sengetøy på 60 grader, deler på lyst og mørkt. Det er ikke noe problem å fylle en maskin med mørk 60 her, men så har vi noen blå badehåndklær, så det hjelper på. Men gubben har skjønt at det lønner seg å ha mange sokkepar, helst _nesten_ like, til glede for hun som parrer dem... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.