Gå til innhold

Vask av mørkt undertøy

linko

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Mine BHer tåler 60 grader (enkle greier). Tenåringens tåler det ikke, men dem tenkte jeg ikke på da jeg skrev svaret.

Mine tåler bare 30 grader, og om jeg har kjøpt truser med tåler de i følge vaskeanvisningen heller ikke mer. Men jeg kjører dem gjerne på 40 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et spørsmål: Bruker dere håndklærne flere ganger (henger de opp til tørk) eller går de til vask etter hver bruk??

(Vi bruker håndklærne flere ganger).

Jeg driver verken hotell eller vaskeri, så håndklærne må brukes flere ganger.

Mulig unntak for gymposehåndkler, spesielt hvis de er brukt etter bading i klorvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg driver verken hotell eller vaskeri, så håndklærne må brukes flere ganger.

Mulig unntak for gymposehåndkler, spesielt hvis de er brukt etter bading i klorvann.

''Jeg driver verken hotell eller vaskeri,''

Det trudde ikke jeg at jeg gjorde heller, men jeg lurer jaggu innimellom... Gruer meg til jentene kommer i trening-og-dusje-flere-ganger-om-dagen-alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både guttungen og jeg og pappa'n har endel mørkt undertøy.

Også er det noen jeans og barnklær som tåler 60 grader + sengetøy.

-så som regel får jeg en full maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg driver verken hotell eller vaskeri,''

Det trudde ikke jeg at jeg gjorde heller, men jeg lurer jaggu innimellom... Gruer meg til jentene kommer i trening-og-dusje-flere-ganger-om-dagen-alder...

De som driver hotell, vaskeri, transportbyrå eller catering-firma, får betalt.

En enkel sjekk viser at jeg ikke er blant noen av dem. Sånn ellers, på bakgrunn av hva jeg bedriver, kunne jeg trodd annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ViViola

De som driver hotell, vaskeri, transportbyrå eller catering-firma, får betalt.

En enkel sjekk viser at jeg ikke er blant noen av dem. Sånn ellers, på bakgrunn av hva jeg bedriver, kunne jeg trodd annerledes.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål: Bruker dere håndklærne flere ganger (henger de opp til tørk) eller går de til vask etter hver bruk??

Av hensyn til miljø har jeg ikke samvittighet til å slenge håndklær på vask etter en gang nei, her brukes de flere ganger. Ville jo blitt sinnsvakt mye vasking da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker alt undertøy sammen på 60 grader, men prøver å unngå å kjøpe hvitt undertøy...

Tror ikke jeg hadde orka å bruke undertøy vaska på bare 40 grader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vasker håndklærne etter en gangs bruk. Klarer ikke å bruke de flere ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vasker undertøy, sokker, håndklær og sengetøy på 60 grader, deler på lyst og mørkt.

Det er ikke noe problem å fylle en maskin med mørk 60 her, men så har vi noen blå badehåndklær, så det hjelper på. Men gubben har skjønt at det lønner seg å ha mange sokkepar, helst _nesten_ like, til glede for hun som parrer dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...