Gjest togli Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg må innrømme at jeg sitter og humrer og ler litt for meg selv når jeg ser enkelte svar folk kommer med her inne. Noen ganger grenser svarene nesten til hetsing og mobbing og da sitter jeg her og lurer på hva folk egentlig får ut av det? Må innrømme at det er litt snodig og komisk å oppleve at voksne folk begynner å oppføre seg som "fjortiser" i enkelte debatter ) Er det slik at dersom man er frustrert på hjemmebane, så får man det ut her? ;-) *grubler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Man kan himle med øyene noen ganger ja. Jeg tror de fleste bare lever seg inn i problemet litt mye? Jeg kan lett la meg rive med, men er aldri sur mot noen. Jo en gang sprakk jeg jo ja...Det er jo også noe av gleden ved å være her, at det er så mange ulike mennesker Frustrasjon tar jeg ut hjemme om jeg har noen. Jeg får vite og vil gjerne vite det om noen oppfatter meg slik. Men så er det en annen ting. Folk (noen) leser innlegg i den sinnsstemningen man er i og da kan ting misforstås fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mulig jeg er tett i nøtta, og da skal jeg være den første som innrømmer det - men siktes det til mine svar i "barn på fødestuen"-innlegget? Jeg vil bare vite det, for hvis det jeg har svart der blir sett på som hetsing og mobbing, ønsker jeg å moderere meg på det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg blir også litt forundret innimellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Mulig jeg er tett i nøtta, og da skal jeg være den første som innrømmer det - men siktes det til mine svar i "barn på fødestuen"-innlegget? Jeg vil bare vite det, for hvis det jeg har svart der blir sett på som hetsing og mobbing, ønsker jeg å moderere meg på det... Jeg aner ikke hvordan andre oppfatter det du har skrevet i den tråden, men jeg synes du var unødvendig kjip. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg aner ikke hvordan andre oppfatter det du har skrevet i den tråden, men jeg synes du var unødvendig kjip. Bookworm gikk kanskje noe over streken, men synes også trådstarters reaksjoner var unødvendig krasse og inviterte til flåsete svar, blant annet ved å kalle oss andre utrolig trege i nøtta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Alle har vel en fjortis i seg,hehe : D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bookworm gikk kanskje noe over streken, men synes også trådstarters reaksjoner var unødvendig krasse og inviterte til flåsete svar, blant annet ved å kalle oss andre utrolig trege i nøtta. Ja, jeg er enig i at også trådstarter var krass. Men hele tråden bærer litt preg av at "her er vi flertallet som er enige i at hun der som startet tråden er utrolig teit". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mener nå jeg Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg aner ikke hvordan andre oppfatter det du har skrevet i den tråden, men jeg synes du var unødvendig kjip. Jeg er ikke enig. Trådstarter fortjente de svarene hun fikk, spesielt ettersom hun mente at alle som var uenige med henne, var mer eller mindre tilbakestående. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er ikke enig. Trådstarter fortjente de svarene hun fikk, spesielt ettersom hun mente at alle som var uenige med henne, var mer eller mindre tilbakestående. Det var jo ikke det at folk var uenige med henne hun reagerte på, men at det ikke ble tatt hensyn til hennes eksplisitte oppfordring til at hun kun ønsket svar fra andre som hadde erfaring med å ha søsken med på fødsler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja, jeg er enig i at også trådstarter var krass. Men hele tråden bærer litt preg av at "her er vi flertallet som er enige i at hun der som startet tråden er utrolig teit". Da jeg leste innlegget visste jeg at det var å be om bråk Man ber ikke folk uten erfaring, om å la _være_ å svare, på noe de brenner for i begge ender, he, he. Er likevel overrasket over den overveldende negative responsen! Er man tett knyttet som familie, så jeg jeg ikke noe negativt i dette i det hele tatt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest termininmai Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er ikke enig. Trådstarter fortjente de svarene hun fikk, spesielt ettersom hun mente at alle som var uenige med henne, var mer eller mindre tilbakestående. ''''Jeg er ikke enig. Trådstarter fortjente de svarene hun fikk, spesielt ettersom hun mente at alle som var uenige med henne, var mer eller mindre tilbakestående.'''' Trådstarter har ALDRI menta at de som er uenige var mer eller mindre tilbakestående. For en vanvittig påstand! Så vidt jeg vet var det aldri noen "debatt" hvor man skulle si seg uenig eller ikke enig, jeg søkte etter erfaringer, jeg avr ikke ute etter å diskutere om det var bra eller dårlig. Hvor vanskelig kan det være å se det? Det står klart og tydelig der. jeg ble derimot litt frustrert over at det skulle være så vanskelig å vise hensyn til at jeg ba om å få slippe synsing fra folk uten erfaring på området. Jeg skjønner det kan være frustrerende for noen, men det er lov å vise hensyn også. DOL er ikke bare et skravleforum eller et fritt fram forum, det er også folk her inne som ønsker saklige råd og innspill fra andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ''''Jeg er ikke enig. Trådstarter fortjente de svarene hun fikk, spesielt ettersom hun mente at alle som var uenige med henne, var mer eller mindre tilbakestående.'''' Trådstarter har ALDRI menta at de som er uenige var mer eller mindre tilbakestående. For en vanvittig påstand! Så vidt jeg vet var det aldri noen "debatt" hvor man skulle si seg uenig eller ikke enig, jeg søkte etter erfaringer, jeg avr ikke ute etter å diskutere om det var bra eller dårlig. Hvor vanskelig kan det være å se det? Det står klart og tydelig der. jeg ble derimot litt frustrert over at det skulle være så vanskelig å vise hensyn til at jeg ba om å få slippe synsing fra folk uten erfaring på området. Jeg skjønner det kan være frustrerende for noen, men det er lov å vise hensyn også. DOL er ikke bare et skravleforum eller et fritt fram forum, det er også folk her inne som ønsker saklige råd og innspill fra andre. Det er jo fritt frem for alle delta i debattene på DOL, selvom du ikke liker innspillene. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er ikke enig. Trådstarter fortjente de svarene hun fikk, spesielt ettersom hun mente at alle som var uenige med henne, var mer eller mindre tilbakestående. Poenget var vel at hun ikke ønsket svar fra "synsere", men det synes ikke å stoppe noen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest terminimai Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Da jeg leste innlegget visste jeg at det var å be om bråk Man ber ikke folk uten erfaring, om å la _være_ å svare, på noe de brenner for i begge ender, he, he. Er likevel overrasket over den overveldende negative responsen! Er man tett knyttet som familie, så jeg jeg ikke noe negativt i dette i det hele tatt... Det var sikkert å be om bråk. Men det var en god grunn til at jeg oppfordret som jeg gjorde. jeg forsøkte å søke på nettet, på andre forum etter innlegg om dette temaet - samtlige jeg fant var preget av folk som dreide debatten til å handle om hva de ville gjort, hvor gale de som tenker på å gjøre noe sånt er, og stor grad av fordømmelse og bedrevitenhet. Og innimellom et og annet druknet innlegg som tok temaet litt mer på alvor. Når noen søker her på DOL, vil de oppleve sammen fenomenet. det er synd. For jeg oppfatter DOL som mer enn en skravleklubb - jeg oppfatter det som at det skal være et sted hvor man kan diskutere ting seriøst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ''''Jeg er ikke enig. Trådstarter fortjente de svarene hun fikk, spesielt ettersom hun mente at alle som var uenige med henne, var mer eller mindre tilbakestående.'''' Trådstarter har ALDRI menta at de som er uenige var mer eller mindre tilbakestående. For en vanvittig påstand! Så vidt jeg vet var det aldri noen "debatt" hvor man skulle si seg uenig eller ikke enig, jeg søkte etter erfaringer, jeg avr ikke ute etter å diskutere om det var bra eller dårlig. Hvor vanskelig kan det være å se det? Det står klart og tydelig der. jeg ble derimot litt frustrert over at det skulle være så vanskelig å vise hensyn til at jeg ba om å få slippe synsing fra folk uten erfaring på området. Jeg skjønner det kan være frustrerende for noen, men det er lov å vise hensyn også. DOL er ikke bare et skravleforum eller et fritt fram forum, det er også folk her inne som ønsker saklige råd og innspill fra andre. Man ber ikke ustraffet om noe slikt på DOL, må vite... Lykke til med fødselen! Med eller uten din datter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest terminimai Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er jo fritt frem for alle delta i debattene på DOL, selvom du ikke liker innspillene. Hilsen javisst er det fritt frem, og det var derfor jeg ba om begrensninger. Når folk gjør det, synes jeg man skal ta hensyn til det, det ville i hvert fall jeg gjort. Mange klarer ikke det tydeligvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 ''Er det slik at dersom man er frustrert på hjemmebane, så får man det ut her? ;-)'' Er redd for at det er litt sånn, ja. Lista er generelt lavere for å lange ut på denne typen fora. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest terminimai Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Man ber ikke ustraffet om noe slikt på DOL, må vite... Lykke til med fødselen! Med eller uten din datter nei det er derfor jeg ikke er med i noen syklubb;) takk for lykkeønskninger, hidi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest terminimai Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Bookworm gikk kanskje noe over streken, men synes også trådstarters reaksjoner var unødvendig krasse og inviterte til flåsete svar, blant annet ved å kalle oss andre utrolig trege i nøtta. Innspillet om trege i nøtta var det siste jeg har sagt så langt i den tråden .... Kan ikke vente til jeg får lest de nye innleggene og sett reaksjonene:D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.