Rhea Silvia Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har trålet klesskapet til guttungen på snart ni år og ser et behov for utvidelese av garderoben. Han er smal og liten, men skikkelg breiskuldra, så dressjakke er for lita mens dressbuksa sitter som støpt. Så er det noen som har sett, ett eller annet sted, ei finjakke som kan passe, helst, både til svart dressbukse og til finere lyse bukser. Alternativet er selvsagt å ha en grå ullgenser over skjorte og slips, men ei finjakke trenger vi uansett. Eller er en lys dress å oppdrive? Han er typisk dress-gutt, bunad er helt uaktuelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noldine Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kjøpte en på Lindex her forleden dag. Grå strikkejakke med noe mønster. Passer ypperlig til svart bukse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Kjøpte en på Lindex her forleden dag. Grå strikkejakke med noe mønster. Passer ypperlig til svart bukse. Takk! Det er notert :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Lindex har sånne som ser ut som voksen-dressjakke. Svart med tynne prikkestreker i grått hvis du skjønner. Mener jeg så noe lignende på Cubus også. Guttungen elsker den jakka + svart dressbukse + Blues-Brothers-hatt og svarte solbriller. (-hadde egentlig tenkt å få på ham bunaden 17. mai, men veit ikke om den passer fremdeles) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Lindex har sånne som ser ut som voksen-dressjakke. Svart med tynne prikkestreker i grått hvis du skjønner. Mener jeg så noe lignende på Cubus også. Guttungen elsker den jakka + svart dressbukse + Blues-Brothers-hatt og svarte solbriller. (-hadde egentlig tenkt å få på ham bunaden 17. mai, men veit ikke om den passer fremdeles) Hvor har du fåt tak i Blues Brother hatt? Kompisen her hadde trolig gått aldeles i fistel om jeg hadde kjøpt det. Og jakke på Lindex/Cubus skal sjekkes ut. Høres absolutt ut som noe for han det. Selvsagt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvor har du fåt tak i Blues Brother hatt? Kompisen her hadde trolig gått aldeles i fistel om jeg hadde kjøpt det. Og jakke på Lindex/Cubus skal sjekkes ut. Høres absolutt ut som noe for han det. Selvsagt:-) Tenkte jeg det ikke :-) Etter tips fra en her inne (selvfølgelig), fant jeg hatt på Hennes & Mauritz. Han hadde ønsket seg det lenge, og har dresset seg opp og sjarmert alle mammaer i alle bursdager han har vært i siden ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg kjøpte svart dressjakke til poden på Wearhouse i går. 99,- kostet den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Tenkte jeg det ikke :-) Etter tips fra en her inne (selvfølgelig), fant jeg hatt på Hennes & Mauritz. Han hadde ønsket seg det lenge, og har dresset seg opp og sjarmert alle mammaer i alle bursdager han har vært i siden ;-) Selvsagt er han en sjarmis! Jakke er nå innkjøpt, må prøve å komme meg til H&M før 17.mai også. Jakka falt selvsagt i smak :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.