Gå til innhold

Jeg glemte Frustrerte Fruer forrige tirsdag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Finnes denne episoden noe sted?

Det siste jeg så, må være for 13 dager siden, en tornardo som jevnet Wisteria Lane med jorden...

Gjest minnah
Skrevet

Skal gå an å finne episodesammendrag her.

Men skal vi se hva som skjedde... Lynettes barn og mann ble funnet i live i huset, men Ida var død. Lynette og Mrs McCluskey(?) spredde asken henens utover baseball-banen, siden hun hadde vært en stor bb-stjerne i sin tid.

Carlos ligger på sykehus, men er blitt blind. Gaby vet ikke om det ennå, Carlos er redd hun vil forlate ham når hun finner det ut. Victor er død, og hun stalkeren til han gynekologen er også død. Men Gynekologen flytter likevel fra Katherine siden han fant brevet bestemora skrev da hun lå på det gamle rommet i huset deres. (You follow me..? :-) Dattera finner også dette brevet, og episoden slutter med at hun leser det. Vi fikk ikke vite hva det sto.

Husker ikke mer :-)

Skrevet

Skal gå an å finne episodesammendrag her.

Men skal vi se hva som skjedde... Lynettes barn og mann ble funnet i live i huset, men Ida var død. Lynette og Mrs McCluskey(?) spredde asken henens utover baseball-banen, siden hun hadde vært en stor bb-stjerne i sin tid.

Carlos ligger på sykehus, men er blitt blind. Gaby vet ikke om det ennå, Carlos er redd hun vil forlate ham når hun finner det ut. Victor er død, og hun stalkeren til han gynekologen er også død. Men Gynekologen flytter likevel fra Katherine siden han fant brevet bestemora skrev da hun lå på det gamle rommet i huset deres. (You follow me..? :-) Dattera finner også dette brevet, og episoden slutter med at hun leser det. Vi fikk ikke vite hva det sto.

Husker ikke mer :-)

Jeg vil se episoden, og trenger hjelp til å finne ut hvor/hvordan. Kan du hjelpe meg?

Gjest minnah
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1209410464' post='3862748]

Jeg vil se episoden, og trenger hjelp til å finne ut hvor/hvordan. Kan du hjelpe meg?

Har ikke vært inne på siden før, så sorry det aner jeg ikke om du kan..? :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1209410404' post='3862746]

Går det an å få sett episoden? Finn ut det, fru Finn! ;o) Jeg er desperat, sjøh... og klønete på å finne det jeg leter etter.

Slik kan jeg ingenting om, dessverre;-)

Gjest minnah
Skrevet

Her skal det visst være mulig: http://dynamic.abc.go.com/streaming/landing

Velg Desperate Housewives fra menyen til venstre, og sist episode her hjemme var den nederste på listen - "Welcome to Kanagawa". Men jeg har ikke testet om det funker.. ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1209410404' post='3862746]

Går det an å få sett episoden? Finn ut det, fru Finn! ;o) Jeg er desperat, sjøh... og klønete på å finne det jeg leter etter.

Jeg vil se jeg å, jeg missa på tiden.

Skrevet

www.tvshack.net er en side der du kan se serien. I søkefeltet som kommer opp skriver du bare inn hvilken serie du vil se og klikker deg deretter fram til riktig episode. Veldig bra side!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...