Gjest førskolelærer og mamma Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 er førskolelærer og har 3 barn nå. Har vært ped.leder på store-barns og på små-barns. Vurderer å jobbe med noe annet nå. Jobber du i barnehagen, hvordan synes du det er ift å ha barn hjemme også? Eller jobber du med noe annet nå og i så fall hva? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme båt? Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er også førskolelærer og mamma til 3. Yngstemann går i barnehagen "min" og det fungerer helt fint. Jeg synes det er helt ok å jobbe med barn hele dagen,for så å komme hjem til mine egne. Selvsagt kunne jeg noen ganger tenkt meg å jobbe med noe helt annet,men den følelsen tror jeg man får uansett yrke. Ønsker å videreutdanne meg innen for spes.ped. men det får vente til ungene blir litt større :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er mamma til ei på snart 2 1/2 (og stemor til tre på 12, 8 og 7). Jeg jobber som ped.leder på småbarnsavdeling, altså akkurat samme alder som snuppa jeg har selv. Jeg trodde det skulle bli mye verre enn det er! Det fungerer faktisk helt strålende! Jeg trodde at jeg i det minste burde jobbe med en annen aldersgruppe enn det hun er i, men det er faktisk helt ok! Jeg stortrives på jobb, og jeg stortrives hjemme med snuppa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there done that Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sa opp etter 12 år som ped.leder, da mine unger var i samme alder som de i barnehagen. Gikk over i et kontoryrke. Syntes det ble for mye barn fra morgen til kveld. Mulig jeg går tilbake når ungene er store, eller kanskje ikke ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…