Gjest førskolelærer og mamma Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 er førskolelærer og har 3 barn nå. Har vært ped.leder på store-barns og på små-barns. Vurderer å jobbe med noe annet nå. Jobber du i barnehagen, hvordan synes du det er ift å ha barn hjemme også? Eller jobber du med noe annet nå og i så fall hva? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme båt? Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er også førskolelærer og mamma til 3. Yngstemann går i barnehagen "min" og det fungerer helt fint. Jeg synes det er helt ok å jobbe med barn hele dagen,for så å komme hjem til mine egne. Selvsagt kunne jeg noen ganger tenkt meg å jobbe med noe helt annet,men den følelsen tror jeg man får uansett yrke. Ønsker å videreutdanne meg innen for spes.ped. men det får vente til ungene blir litt større :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er mamma til ei på snart 2 1/2 (og stemor til tre på 12, 8 og 7). Jeg jobber som ped.leder på småbarnsavdeling, altså akkurat samme alder som snuppa jeg har selv. Jeg trodde det skulle bli mye verre enn det er! Det fungerer faktisk helt strålende! Jeg trodde at jeg i det minste burde jobbe med en annen aldersgruppe enn det hun er i, men det er faktisk helt ok! Jeg stortrives på jobb, og jeg stortrives hjemme med snuppa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there done that Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sa opp etter 12 år som ped.leder, da mine unger var i samme alder som de i barnehagen. Gikk over i et kontoryrke. Syntes det ble for mye barn fra morgen til kveld. Mulig jeg går tilbake når ungene er store, eller kanskje ikke ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg er også førskolelærer og mamma til 3. Yngstemann går i barnehagen "min" og det fungerer helt fint. Jeg synes det er helt ok å jobbe med barn hele dagen,for så å komme hjem til mine egne. Selvsagt kunne jeg noen ganger tenkt meg å jobbe med noe helt annet,men den følelsen tror jeg man får uansett yrke. Ønsker å videreutdanne meg innen for spes.ped. men det får vente til ungene blir litt større :-) Hei! Har hatt det akkurat på samme måte det siste året. Har en gutt på 7 år og en datter på 2, og nå har jeg kjent på at jeg trenger endring. Har akkurat fått meg jobb som styrer med 30% på avd og 70% på kontor, og gleder meg til oppstart i august. Er kjempeglad i "barnehagelivet" men kjenne at det er godt å ikke ha 100% på avdeling akkurat nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg er pedagogisk leder for 4-5 åringer Hjemme har jeg en på snart to år, en på 3 1/2 og en på 5 1/2 år. Synes ikke på noen måte at det blir for mye unger. Heller litt motsatt at jeg savner ungene mine ennå mer på dagen og gleder meg til alt jeg skal gjøre med dem når jeg kommer hjem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeMa Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg jobber som pedleder på storebarn og har en datter på 2,5. Fungerer bra for meg, er ikke lei av unger. Men jeg kjenner folk som har gått trøtt og gått over i andre bransjer. Da tenker jeg at det er like naturlig for en førskolelærer å skifte jobb som alle andre? Variasjon er nødvendig for ikke å stagnere og dette må nesten være opp til hver enkelt. Jeg kan imidlertid si at jeg neppe blir i bhg til jeg pensjonerer meg... Det er ikke til å komme utenom at det er et slitsomt og stressende yrke!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.