Gå til innhold

Webmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var problemet med "rynketråden"?

Skal vel ikke veillede til slike innlegg, men det er ett der som definitivt IKKE handler om bekjempelse av rynker:-)

Gjest syns jeg
Skrevet

Hva var problemet med "rynketråden"?

Ingenting med tråden, men Jølsen driver og henger ut folk med fullt navn i ymse tråder. Webmaster sletter fortløpende trådene som Jølsen starter selv, sikkert fordi de har avslørende titler og er lette å gjennomskue. Men der han la inn uvedkommende info i vilkårlige tråder ble de liggende. Tenkte bare det var greit å gjøre webmaster oppmerksom på det.

Skrevet

Snodig, jeg fant ingenting jeg, men de er vel slettet da....

Gjest slettet nå ja
Skrevet

Snodig, jeg fant ingenting jeg, men de er vel slettet da....

så det samme selv

Skrevet

Skal vel ikke veillede til slike innlegg, men det er ett der som definitivt IKKE handler om bekjempelse av rynker:-)

''...men det er ett der som definitivt IKKE handler om bekjempelse av rynker:-)''

Der er det vel mere runker enn rynker. :)

Mista nikket
Skrevet

''...men det er ett der som definitivt IKKE handler om bekjempelse av rynker:-)''

Der er det vel mere runker enn rynker. :)

Det + noe hvitt pulver

Skrevet

Ingenting med tråden, men Jølsen driver og henger ut folk med fullt navn i ymse tråder. Webmaster sletter fortløpende trådene som Jølsen starter selv, sikkert fordi de har avslørende titler og er lette å gjennomskue. Men der han la inn uvedkommende info i vilkårlige tråder ble de liggende. Tenkte bare det var greit å gjøre webmaster oppmerksom på det.

"Mamma, han fikk mer enn meeeeeg" Begynne å grine og kanskje?

Gjest Elextra
Skrevet

Skjønte ikke hva du mente, men ikke så fali...

Skrevet

Skjønte ikke hva du mente, men ikke så fali...

Innlegget ble sikkert slettet før du rakk å lese det:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Innlegget ble sikkert slettet før du rakk å lese det:-)

Ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...