Gjest syns jeg Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Nå tror jeg du skal følge godt med her. Det er ganske oppfinnsom planting av navngitt person i ymse tråder. Se foreksempel: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3862755 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3862738 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3862738 Mvh 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hva var problemet med "rynketråden"? 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hva var problemet med "rynketråden"? Skal vel ikke veillede til slike innlegg, men det er ett der som definitivt IKKE handler om bekjempelse av rynker:-) 0 Siter
Gjest syns jeg Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hva var problemet med "rynketråden"? Ingenting med tråden, men Jølsen driver og henger ut folk med fullt navn i ymse tråder. Webmaster sletter fortløpende trådene som Jølsen starter selv, sikkert fordi de har avslørende titler og er lette å gjennomskue. Men der han la inn uvedkommende info i vilkårlige tråder ble de liggende. Tenkte bare det var greit å gjøre webmaster oppmerksom på det. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Snodig, jeg fant ingenting jeg, men de er vel slettet da.... 0 Siter
Gjest slettet nå ja Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Snodig, jeg fant ingenting jeg, men de er vel slettet da.... så det samme selv 0 Siter
GeirB Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Skal vel ikke veillede til slike innlegg, men det er ett der som definitivt IKKE handler om bekjempelse av rynker:-) ''...men det er ett der som definitivt IKKE handler om bekjempelse av rynker:-)'' Der er det vel mere runker enn rynker. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 ''...men det er ett der som definitivt IKKE handler om bekjempelse av rynker:-)'' Der er det vel mere runker enn rynker. Det + noe hvitt pulver 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Ingenting med tråden, men Jølsen driver og henger ut folk med fullt navn i ymse tråder. Webmaster sletter fortløpende trådene som Jølsen starter selv, sikkert fordi de har avslørende titler og er lette å gjennomskue. Men der han la inn uvedkommende info i vilkårlige tråder ble de liggende. Tenkte bare det var greit å gjøre webmaster oppmerksom på det. "Mamma, han fikk mer enn meeeeeg" Begynne å grine og kanskje? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Skal vel ikke veillede til slike innlegg, men det er ett der som definitivt IKKE handler om bekjempelse av rynker:-) Skjønte ikke hva du mente, men ikke så fali... 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Skjønte ikke hva du mente, men ikke så fali... Innlegget ble sikkert slettet før du rakk å lese det:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Innlegget ble sikkert slettet før du rakk å lese det:-) Ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.