Gjest tube Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Er det mulig,var på trening i dag og var sent ute til en time så jeg slang fra meg skoene mine(som forøvrig var veldig lite brukte joggesko som jeg endelig hadde begynt å bruke)i gangen der hvor folk setter ifra seg skoene sine.når jeg skulle dra hjem var de selfølgelig borte.blir så irritert på meg selv,at det går an å være dum.ja ja,har jo bare meg selv å takke.så har jeg vel lært at det er lurt å låse inn tingene sine.folk er så utrolig frekke!! håper virkelig det bare har tatt feil og er snille og levere dem tilbake. måtte bare klage litt:) hehe:-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Folk er frekke ja, så du kan se langt etter skoene dine. De får du aldri tilbake. Setter du fra deg noe i dette forbanna landet, kan du være sikker på at det er stjålet når du kommer tilbake, enten det er katta di eller jakka di. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Sånt er utrolig irriterende. Inspirert av barnas klær har jeg også begynt å merke mine egne ting tydelig med navn med sprittusj. Det kan også gjøre tingene mindre interessante for andre. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Det KAN jo være noen som har tatt feil, da, men jeg ville kanskje ikke satset veldig mye penger på det... Forferdelig irriterende at folk skal forsyne seg av andres ting, virker som om noen mener de har rett til å ta alt de kan få tak i. Som Elextra sier, merker man godt synlig med sprittusj så er det mindre attraktivt. Ikke alltid like pent, men da får man kanskje ha tingene sine i fred. Synes det er litt fælt at vi må låse og låse og låse for å få beholde det vi har skaffet oss ærlig og redelig, men slik har det nok bare blitt... 0 Siter
Gjest Tyver Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Trener på Elixia, og stadig ser jeg lapper om at folk har "mistet" skoe/støvler. Jeg er nesten helt sikker på at det meste av det som blir borte blir stjålet. Jeg tar alltid mine sko/støvler inn i skapet. Noen folk er ekstremt frekke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.