Gå til innhold

Russetreff Tryvann

Gjest Bekymra russemamma

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymra russemamma

"Bryr dere dere" med tenåringens hjemkomst fra Tryvann? Går vel ingen off. fremkomstmidler da det er slutt kl. 2.30 om natta. Lurer på hvordan dem kommer seg hjem jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Min siste erfaring med slike fester var da jeg var russ selv, som begynner å bli noen(!) år siden. Men regner med det er omtrent som da - svært mange har (en edru) sjåfør til russebilen sin, og de får antakelig sitte på med noen. Muligens blir det litt for mange i en del av bilene, men det skal jo mye til at noe skjer av den grunn. De aller mest fornuftige tar kanskje taxi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymra russemamma

Min siste erfaring med slike fester var da jeg var russ selv, som begynner å bli noen(!) år siden. Men regner med det er omtrent som da - svært mange har (en edru) sjåfør til russebilen sin, og de får antakelig sitte på med noen. Muligens blir det litt for mange i en del av bilene, men det skal jo mye til at noe skjer av den grunn. De aller mest fornuftige tar kanskje taxi...

Takk for svar. Ja, tanken på å sende med taxipenger har vært her:-) Håper det går bra, "avkommet" er ikke noe festmenneske, men "mor" kommer nok til å engste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Takk for svar. Ja, tanken på å sende med taxipenger har vært her:-) Håper det går bra, "avkommet" er ikke noe festmenneske, men "mor" kommer nok til å engste seg.

Jeg var i sin tid absolutt et festmenneske, og foreldrene mine bekymret seg nok noe, men ikke så mye - de ante jo ikke hvordan disse festene artet seg :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Vi hadde russebuss med edru sjafør som ofte kjørte oss. Noen ganger tok jeg taxi. Andre ganger kom jeg meg ikke hjem i det hele tatt og lå i bussen eller noen andres buss eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Vi hadde russebuss med edru sjafør som ofte kjørte oss. Noen ganger tok jeg taxi. Andre ganger kom jeg meg ikke hjem i det hele tatt og lå i bussen eller noen andres buss eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Ups den kom feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymra russemamma

H*n er ikke med på russebuss. Taxi høres greit ut. Synes det er ille å tilbringe hele natta på Tryvann jeg da, regn er det spådd og... Finnes jo en mellomting mellom midnatt og første bane kl. 8. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymra russemamma

Jeg var i sin tid absolutt et festmenneske, og foreldrene mine bekymret seg nok noe, men ikke så mye - de ante jo ikke hvordan disse festene artet seg :P.

Og....tiden har vel forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

H*n er ikke med på russebuss. Taxi høres greit ut. Synes det er ille å tilbringe hele natta på Tryvann jeg da, regn er det spådd og... Finnes jo en mellomting mellom midnatt og første bane kl. 8. Takk for svar.

Hehe ang det å være bekymret mor i russetiden... Da jeg var russ for noen år tilbake så var det en russeknute som handlet om å få bilene til å tute eller noe sånt ved å stå i en rundkjøring. Uansett, så bodde foreldrene mine opp i åsen ikke så langt fra denne rundkjøringen. Plutselig tikker det inn en melding på mobilen hvor det står "ikke så langt ut i veien da vennen min" Hun satt klisteret til vinduet med kikkerten ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke hente "ungen", da? Det tror jeg at jeg hadde prøvd å få til,- selv om de sikkert i utgangspunktet vil være der hele natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ang det å være bekymret mor i russetiden... Da jeg var russ for noen år tilbake så var det en russeknute som handlet om å få bilene til å tute eller noe sånt ved å stå i en rundkjøring. Uansett, så bodde foreldrene mine opp i åsen ikke så langt fra denne rundkjøringen. Plutselig tikker det inn en melding på mobilen hvor det står "ikke så langt ut i veien da vennen min" Hun satt klisteret til vinduet med kikkerten ja ;-)

Hehe,- der har du sikkert meg til neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymra russemamma

Kan du ikke hente "ungen", da? Det tror jeg at jeg hadde prøvd å få til,- selv om de sikkert i utgangspunktet vil være der hele natten...

Har ikke førerkort....

Vært inne på tanken å få en til å hente, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bekymra russemamma

Godt å høre det finnes andre som ligner meg....he, he.

Den var god den der, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Hva mener russe"barnet" selv om hjemturen?

Forøvrig håper jeg russefeiringen er avviklet innen mine blir så gamle... Huff, jeg husker altfor godt min egen russetid, og tidene har neppe blitt bedre...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener russe"barnet" selv om hjemturen?

Forøvrig håper jeg russefeiringen er avviklet innen mine blir så gamle... Huff, jeg husker altfor godt min egen russetid, og tidene har neppe blitt bedre...

;-)

Jeg har en venninne som sier at når hun tenker tilbake på sin egen tenåringstid (og hun var egentlig ganske så "skikkelig"), får hun lyst til å låse datteren sin inne til hun blir godt over 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg har en venninne som sier at når hun tenker tilbake på sin egen tenåringstid (og hun var egentlig ganske så "skikkelig"), får hun lyst til å låse datteren sin inne til hun blir godt over 20...

Jeg bare krysser fingre for at guttungen blir slik som faren, og ikke mora når han vokser til ;o) Alternativt så vuderer jeg og låse han inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Mener du virkelig det?

Hehe, synes jeg ser jeg ville "latt" foreldrene mine hente meg på russefest! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Kunne ikke være mer enig! Jeg var i grunnen svært pliktoppfyllende, ikke drakk jeg heller før jeg var 18, men herregud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du virkelig det?

Hehe, synes jeg ser jeg ville "latt" foreldrene mine hente meg på russefest! *S*

Hehe...må jo avtale et hentested litt i utkanten av selve festen, da :-) Sånn i 4-5-tida har vel de fleste sloknet litt likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...