Gjest Elextra Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kunne ikke være mer enig! Jeg var i grunnen svært pliktoppfyllende, ikke drakk jeg heller før jeg var 18, men herregud... Oi, var du så fornuftig? Gremmes når jeg tenker på at jeg begynte å snuse på alkohol i 14-årsalderen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har ikke førerkort.... Vært inne på tanken å få en til å hente, ja. Ikke førerkort,- nei da var det verre, ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Oi, var du så fornuftig? Gremmes når jeg tenker på at jeg begynte å snuse på alkohol i 14-årsalderen... Ja, både fornuftig og ganske så lite hemmet av sjenanse. Var ganske så "vill og gæærn" uten alkohol, dessuten synes jeg det luktet helt pyton. Smakte et par ganger før jeg ble "voksen", og det var bare ille. Så da jeg ble russ, eller det året jeg skulle være russ, så drakk jeg meg full for første gang - på dårlig hjemmebrendt med gjærklumper i bånn... USJ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja, både fornuftig og ganske så lite hemmet av sjenanse. Var ganske så "vill og gæærn" uten alkohol, dessuten synes jeg det luktet helt pyton. Smakte et par ganger før jeg ble "voksen", og det var bare ille. Så da jeg ble russ, eller det året jeg skulle være russ, så drakk jeg meg full for første gang - på dårlig hjemmebrendt med gjærklumper i bånn... USJ! * urk * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 * urk * Korrekt. Jeg kan faktisk gjenkjenne smaken i munnen den dag i dag, og det er leeeenge siden jeg var russ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Korrekt. Jeg kan faktisk gjenkjenne smaken i munnen den dag i dag, og det er leeeenge siden jeg var russ. Jeg har det slik med dansk kirsebærvin etter en Danmarkstur i 16-17-årsalderen. Husker jeg syntes det var kjempegodt. Siden har jeg ikke kunnet drikke det overhodet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har det slik med dansk kirsebærvin etter en Danmarkstur i 16-17-årsalderen. Husker jeg syntes det var kjempegodt. Siden har jeg ikke kunnet drikke det overhodet. Det forstår jeg utrolig godt! Den dag i dag er jeg forsiktig med alkohol, jeg drikker ikke det jeg synes er vondt. Sprit er f.eks. vondt, med ett unntak: Irish cofee. Alle andre drinker smaker py, og gudskjelov er jeg nå så gammel at jeg selv bestemmer hva jeg vil drikke. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det forstår jeg utrolig godt! Den dag i dag er jeg forsiktig med alkohol, jeg drikker ikke det jeg synes er vondt. Sprit er f.eks. vondt, med ett unntak: Irish cofee. Alle andre drinker smaker py, og gudskjelov er jeg nå så gammel at jeg selv bestemmer hva jeg vil drikke. :-) ''Den dag i dag er jeg forsiktig med alkohol, jeg drikker ikke det jeg synes er vondt.'' Jeg drikker heller ikke det jeg synes er vondt, men ikke dermed sagt at jeg er særlig forsiktig med alkohol :-). Ikke at jeg drikker meg særlig full ofte, da, men det blir ofte et par-tre glass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 ''Den dag i dag er jeg forsiktig med alkohol, jeg drikker ikke det jeg synes er vondt.'' Jeg drikker heller ikke det jeg synes er vondt, men ikke dermed sagt at jeg er særlig forsiktig med alkohol :-). Ikke at jeg drikker meg særlig full ofte, da, men det blir ofte et par-tre glass. Med "forsiktig" tenkte jeg mer på at jeg ikke hiver innpå mye forskjellig, siden jeg ikke synes det er så mye som smaker godt. Men et par-tre glass vin er jo godt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest russ i år Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 I år er jeg russ, og har også vært på tryvann. Nå er jeg på van da, så har ikke det problemet, men tenkte bare å si at det nesten alltid er noen å sitte på med nedover. Og hvis det ikke er det så er det en del busser der som kjører de som ikke kommer seg noen vei, både oppover til tryvann og nedover igjen. Og må man i verste fall gå nedover så er det veldig mange andre som også går der, pluss mye politi og andre sikkerhetsvakter, så det går nok helt fint:) Taxi er nok ikke så lurt. Det er liten sannsynlighet for at den taxien drar derfra med riktig russ.. Det er på det meste 10 000 rødkledde, fulle personer der, så da må man nok vente leeenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cathy01 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Takk for svar. Ja, tanken på å sende med taxipenger har vært her:-) Håper det går bra, "avkommet" er ikke noe festmenneske, men "mor" kommer nok til å engste seg. Jeg vil kanskje tipse om å ikke sende med taxipenger (de blir ofte brukt på andre ting i løpet av kvelden), men heller ha penger liggende lett tilgjengelig hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bekymra russemamma Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg vil kanskje tipse om å ikke sende med taxipenger (de blir ofte brukt på andre ting i løpet av kvelden), men heller ha penger liggende lett tilgjengelig hjemme. Tja....man vet jo aldri, enig i det. H*n har fått med seg 200kr. og avtalen om hjemkomst ble grei for min del:-) : Vi henter i 1-2tida. Viser seg at flere foreldre har tenkt seg det, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vi hadde russebuss med edru sjafør som ofte kjørte oss. Noen ganger tok jeg taxi. Andre ganger kom jeg meg ikke hjem i det hele tatt og lå i bussen eller noen andres buss eller noe sånt.. Og andre ganger lå du bare. Ha ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Og andre ganger lå du bare. Ha ha. Nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.