Gå til innhold

Tragedien i Østerrike

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=532233

Det er helt ufattelig at noe sånt kan skje, jeg blir nesten dårlig av bare å lese om den.

Hvordan kan en far _komme på_ å låse inn sitt barn i en kjeller, gjøre henne gjentatte ganger gravid, la henne føde og så holde barna også innestengt?

Kan datteren og barna hennes noen gang klare å leve et tilnærmet godt liv etter dette? Jeg kan ikke forstå hvordan det kan være mulig, ei heller kan jeg forstå at noen er så ondskapsfulle at de stenger noen inne i en kjeller. Barn i særdeleshet.

Og det er komplett umulig å forstå hvordan kona til tullingen har unngått å forstå. Jeg skjønner det bare ikke.

Skrevet

''Hvordan kan en far _komme på_ å låse inn sitt barn i en kjeller, gjøre henne gjentatte ganger gravid, la henne føde og så holde barna også innestengt?

''

Jeg tror ikke det er noe vits i å prøve å forstå slike handlinger. Fyren har åpenbart mer enn bare en skrue løs.

Når slike ting kommer opp tenker jeg at det er en syk, syk verden vi lever i. :(

Gjest ViViola
Skrevet

''Hvordan kan en far _komme på_ å låse inn sitt barn i en kjeller, gjøre henne gjentatte ganger gravid, la henne føde og så holde barna også innestengt?

''

Jeg tror ikke det er noe vits i å prøve å forstå slike handlinger. Fyren har åpenbart mer enn bare en skrue løs.

Når slike ting kommer opp tenker jeg at det er en syk, syk verden vi lever i. :(

Nei, forstå er umulig.

Det er vanskelig å forholde seg til en verden som denne, særlig når man har barn...

Gjest D*lilith
Skrevet

Kan ikke forstå annet enn at kona visste om det,og var med på det...sykt!

Man blir jo tom for ord når man leser om sånt.

Gjest ViViola
Skrevet

Kan ikke forstå annet enn at kona visste om det,og var med på det...sykt!

Man blir jo tom for ord når man leser om sånt.

Nei, det er vanskelig å forstå at hun kan ha levd helt uvitende om dette, men det står så skrevet i ulike medier.

Ingen tvil om at mannen var "fanget i sin egen galskap", og han kan ikke ha vært helt grei å ha med å gjøre for kona heller - i og med at hun aksepterte å ikke gå i kjelleren fordi han sa det.

Gjest Ja, det tror jeg.
Skrevet

"Og det er komplett umulig å forstå hvordan kona til tullingen har unngått å forstå. Jeg skjønner det bare ikke."

Føler meg ganske sikker på at kona visste om/var med på dette. Hvis ikke må hun være dum som et brød. Moren min var også med/misbrukte meg, sammen med min far. Her en dag fikk jeg spørsmål fra de om jeg visste hva en pedofil er????? De visste det ikke... Jeg forsøker stadig vekk å rømme fra virkeligheten for den er for vond å være i, men noen har tydeligvis evnen til å fjerne seg fullt og helt fra alt som har med denne å gjøre…

Skrevet

Slike tragedier er heldigvis umulig for "oss vanlige" å forstå. Virkelig tragisk.

Gjest ViViola
Skrevet

"Og det er komplett umulig å forstå hvordan kona til tullingen har unngått å forstå. Jeg skjønner det bare ikke."

Føler meg ganske sikker på at kona visste om/var med på dette. Hvis ikke må hun være dum som et brød. Moren min var også med/misbrukte meg, sammen med min far. Her en dag fikk jeg spørsmål fra de om jeg visste hva en pedofil er????? De visste det ikke... Jeg forsøker stadig vekk å rømme fra virkeligheten for den er for vond å være i, men noen har tydeligvis evnen til å fjerne seg fullt og helt fra alt som har med denne å gjøre…

Huff, så forferdelig for deg! *klem*

Gjest minnah
Skrevet

Det er så vanvittig, grusomt og horribelt at jeg har ikke ord. Og stakkars stakkars barn på 5, 18 og 19 som aldri har sett dagslys... Det er nesten ikke til å tro. Jeg orker ikke åpne den linken, det er så vondt å ta inn over seg.

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke at det er mulig at moren i løpet av 24 år ikke har merket noen ting jeg...

Skrevet

Jeg skjønner ikke at moren, i løpet av 24 år, ikke har merket noen ting jeg...

Skrevet

Det går ikke ann ( heldigvis) å forstå slike syke handlinger.

Synes også det er rart konen ikke har merket noe, men hun var visst veldig underkuet, og og ble nektet å gå ned i kjelleren.

Som igjen visstnok skal være lydisolert.

Faren hadde jo misbrukt datteren før han låste henne inne, derfor hadde hun prøvd å rømme tidligere..Grusomt.

Jenta og ungene har levd i sin egen verden, dette var jo deres normale hverdag. Skulle tro de aldri kunne bli friske igjen...

Men utrolig hva mennesker kan klare om de vil, og får rett hjelp.

Mye har hun nok fortrengt..Får nesten håpe det hvertfall..

den mannen må aldri komme ut igjen, og om han gjør det, lever han nok ikke lenge...

Gjest Villniss
Skrevet

Unnskyld meg, men hvordan ORKER du å fremdeles å ha kontakt med to så psyke jævler som dine foreldre???? Kutt dem ut! Få noen til å banke dem opp en mørk kveld!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...