Gå til innhold

Hva synes du om tattoeringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Tattoo-dilla.
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. Ikke med hva som helst selvfølgelig, men tribals og evt. stjernetegn og noen typer skrift. Liker ikke i farger. Fugler og blomster og sånne ting kan være fint, men synes stort sett ikke det. Jeg har selv to, en tribal i lysken/hofta og en bokstav (forbokstaven til datteren min). Mannen min har to tribals, en over ribbeina og en på underarmen. Har du noen, og hva tenker du når du ser andre har det? Fint eller ikke? Jeg har lyst på flere, men det er vel sånn når man blir bitt av basillen. Hvis jeg skal ha flere blir det et sted hvor jeg kan skjule den som de andre jeg har.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg syns det er pent på noen,men tror ikke jeg ville hatt det selv.

Skrevet

Jeg synes at en liten en, diskre plassert, kan være sexy og pent, men jo større og flere de blir, jo verre blir det. Da blir det Harry så det holder.

Av og til så lurer jeg på om antall tatoveringer er omvendt proposjonalt med iq'en.

Skrevet

Jeg har aldri misunt noen for tatoveringer for å si det slik. Når de tar de synlig som halsen og ansiktet så synes jeg det er stygt, ellers så må jo selvsagt folk gjøre det de vil. Jeg klarte å la være da det kom som en bombe til landet for noen år siden, og jeg har ikke tenkt å skaffe meg noen nå heller. Så får jeg heller sitte der på gamlehjemmet uten hehe _Skulle_ jeg hatt en så var det en liten en på rompa, men hva er vitsen liksom, tenker jeg.

Gjest ViViola
Skrevet

Det KAN være pent, eller morsomt, men jeg tenker alltid: Autsj, hvordan blir dette når du blir gammel? He-he.

Om ikke mange år vil det bli mange hengende tatoveringer på landets gamlehjem.

Frivillig påført smerte er ikke min greie, så for meg er det uaktuelt uansett hvor skjult den måtte være. :-) Ja, jeg er ei pyse.

Skrevet

Jeg synes det er harry.

Jeg drømte om deg i natt :-)

Husker ikke helt settingen, men det var mange folk der, kanskje en kø eller i en båt - og så plutselig var du der :-)

Skrevet

Jeg drømte om deg i natt :-)

Husker ikke helt settingen, men det var mange folk der, kanskje en kø eller i en båt - og så plutselig var du der :-)

Hehe, det var da hyggelig! :)

Skrevet

Jeg har ingen selv.

Jeg tenker ingenting spesielt om de som har tatoveringer.

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Samboeren min har sju, og jeg har tre.. Angrer kanskje bittelitt på den største jeg har, men men. Den ble laget for å dekke over et stykkt hjerte. En på rumpa, en nederst i ryggen og en på skuldra..

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det er harry, og tenker kanskje at vedkommende som har dem sikkert føler seg spesiell med dem.

Gjest Nei - ikke i dag....
Skrevet

Motstander. Liker ikke å gjøre permanente ting med kroppen min.

Men om andre vil ha det, så er det opp til dem.

Må også innrømme at det neste var skilsmissegrunn her i familien i fjor da gubben tok to tatoveringer. (Vi slet veldig, og han bodde for seg selv noen mnd.) Da ble nesten dette dråpen som ødela alt.

Vet du forresten om det er mulig å fjerne tatoveringer?

Gjest Elextra
Skrevet

Motstander. Liker ikke å gjøre permanente ting med kroppen min.

Men om andre vil ha det, så er det opp til dem.

Må også innrømme at det neste var skilsmissegrunn her i familien i fjor da gubben tok to tatoveringer. (Vi slet veldig, og han bodde for seg selv noen mnd.) Da ble nesten dette dråpen som ødela alt.

Vet du forresten om det er mulig å fjerne tatoveringer?

Det er mulig å fjerne de fleste tatoveringer med laser, men det er både dyrt og vanskelig.

Skrevet

Blodharry! Hva jeg tenker? White trash om damene. Gutta blir automatisk til en "Ronny" i hodet mitt.

De aller fleste er det ikke mulig å se hva er en gang.

Skrevet

Synes det er kjempe fint med tatoveringer!

Veldig sexy på gutta! ;0)

Jeg har lyst på min egen, i lysken.Men er litt treg....

Som deg,liker jeg heller ikke masse farger.

Når jeg ser folk som er tatovert, tenker jeg bare at det er fint!

Gjest Nei - ikke i dag....
Skrevet

Det er mulig å fjerne de fleste tatoveringer med laser, men det er både dyrt og vanskelig.

Jeg har lett litt, men klarer ikke å finne noen som gjør dette. Pris spiller liten rolle.

Skrevet

Jeg har aldri likt tatoveringer, verken på menn eller kvinner. Jeg synes det ser litt billig og sjuskete ut for å være ærlig.

Gjest Elextra
Skrevet

Synes det er kjempe fint med tatoveringer!

Veldig sexy på gutta! ;0)

Jeg har lyst på min egen, i lysken.Men er litt treg....

Som deg,liker jeg heller ikke masse farger.

Når jeg ser folk som er tatovert, tenker jeg bare at det er fint!

Pussig hvordan vi til stadighet har motsatte oppfatninger om dette og hint :P.

Skrevet

Pussig hvordan vi til stadighet har motsatte oppfatninger om dette og hint :P.

He, he! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...